Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WPT Je raad het nooit! Ik ben vandaag gebeld door een winkel in Den Haag waar ik me ingeschreven had en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb dtroxx zijn raad opgevolgd, en vanmorgen izone gebeld.
Ze hadden nog een 16 gb 3g liggen, lucky me |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat is lullig. Ik hoop voor je dat die alsnog snel komt.
Maar als ik het goed begrepen heb is met de nieuw ios de 3g van de ipad toch helemaal overbodig geworden voor mensen die ook een iPhone hebben? |
|
|||
|
|||
Ik hoop het ook. Nou goed, ik heb m ook bij iCentre in Delft in de bestelling staan. Maar eens zien wie als eerste doorkomt!
Alleen als je m gejailbroken hebt. Of als je kunt tetheren. Ik heb geen zin in het eerste en kan dankzij TMob het tweede niet doen. Maar ik kan wel een duo-sim aanvragen en die in de iPad gebruiken. |
|
|||
|
|||
Op website Dixons staat levering 8 april. Navraag bleek dat ze inderdaad komende week nog een levering verwachten (voor online-bestellingen). Heb hem dus daar besteld, want trouw blijven aan je APR is me dit keer niet goed bevallen..
|
|
|||
|
|||
Ik heb gister een bestelling gedaan bij Dixons (Arnhem) voor de 16GB 3G. Deze is vandaag al binnen gekomen. Het nadeel was wel dat Dixons geen levertijd durft te zeggen en dat je vooraf wel moet betalen. Met een levertijd van 1 dag is dit absoluut niet tegen gevallen.
|
|
|||
|
|||
Ik begin steeds meer te twijfelen om mijn ipad 2 16gb +3g te cancellen bij Wehkamp en hem toch ergens anders te bestellen zoals MM of Dixons.....
|
|
|||
|
|||
heb net een 16gb wit en een 32gb wit (Wi-Fi) gehaald bij de dixons in den haag!!!!!!!
vanmorgen gebeld, vanmorgen opgehaald!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Nice man Gratz!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gewoon op goed geluk.....nou, geluk had ik
Laatst gewijzigd door sx00199; 31-03-11 om 14:12. |
|
|||
|
|||
Welke vestiging?
|
|
|||
|
|||
Nou voor de mensen die ook bij Wehkamp besteld hebben, bespaar je de moeite om te bellen, want ze kunnen niks concreets vertellen.
Ze zei zelfs dat het nog langer kon duren dan 3 weken |
|
|||
|
|||
Mensen die bij iCentre besteld hebben: gisteren hebben de mensen die van 't weekend online besteld hebben een excuusmail gekregen dat de ipad2's pas over 3-4 weken zou worden geleverd. (In tegenstelling tot hun bericht op de site dat hij dinsdag geleverd zou worden, al stond er wel bij dat dit gold zolang de voorraad strekte). Ik heb zaterdag besteld, maar op twitter zijn reacties te lezen (tegenover iCentre) dat er zelfs mensen op vrijdag online hebben besteld maar 'm nog steeds niet hebben ontvangen (terwijl er eigenlijk toen wel een garantie werd gegeven dat hij maandag zou worden geleverd). Erg onzeker allemaal dus. Wel kun je kostenloos annuleren. Overigens zegt iCentre op twitter dat nieuwe berichten aangeven dat het 3 weken duurt.
Heb voor de fun eens naar Duitsland gebeld (Münster) naar een Apple Premium Reseller, ook daar is de levertijd nog 3-4 weken... |
|
|||
|
|||
Heel veel vestigingen! Ik heb net een witte 64GB Wi-Fi&3g bij de Dixons in de v&d hier in Den Haag gekocht! Nu net de twee andere reserveringen gecancelled. Op dit moment tik ik dit nog op de ouwe iPad terwijl de nieuwe staat te syncen!
|
|
|||
|
|||
dixons
Net ook bij de Dixons in Nijmegen een ipad2 gehaald.
Even bellen, apart laten leggen en ophalen... was wel een van de laatste modellen die ze nog hadden! |
|
||||
|
||||
Bij diverse winkels geinformeerd (waaronder een Dixons).
Overeenkomsten: - levertijd is nu 3 a 4 weken - hebben deze week wel enkele exemplaren ontvangen - die zijn niet bestemd voor de vrije verkoop - ze willen niet vertellen hoe lang hun intekenlijsten zijn |
|
|||
|
|||
Zo zo. Je moet dus toevallig geluk hebben dat je een Dixons vestiging vindt die wel nog wat voor de vrije verkoop heeft.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand een idee ? | Fullana | Archief | 3 | 11-07-10 16:44 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
Metasploit error, iemand een idee? | Ghoul | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-07-08 20:45 |
Toetsenbord zoek. Iemand een idee? | Jeroen de Bruijn | Unlock [archief] | 3 | 14-01-08 14:03 |
|
|