Rechterkant iPad warm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi beste iPadders! Als ik op de iPad werk merk ik dat de (voor/achterkant) best warm wordt (vooral zwarte rand), rechts warmer dan de linkerkant. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rechterkant iPad warm
Hoi beste iPadders!
Als ik op de iPad werk merk ik dat de (voor/achterkant) best warm wordt (vooral zwarte rand), rechts warmer dan de linkerkant. Vooral bij de volume knoppen etc. Is dit normaal, hebben meerdere dit? PS: Ik verbrand me vingers niet hoor maar het valt me op, en ben benieuwd of meer dit hebben. Groetjes (iPad 3G 32gb) Laatst gewijzigd door Woutertjuh; 13-11-10 om 17:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wellicht zit aan die kant iets dat warmer wordt. (Processor ofzo)
Ik voel ook op bepaalde plekken een beetje warmte aan mijn iPad, lijkt me vrij normaal. (Heb ik bij mijn HTC Desire bv. ook 'last' van.) |
|
||||
|
||||
Hoi ! Het was mij nog niet opgevallen, maar ik heb het ook ! Echt warm wordt hij wel niet, mijn iPod touch is wel eens heel warm geweest na het spelen van 3D-games.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 - warm | xprog | iPhone algemeen | 7 | 05-10-10 17:55 |
Echt warm... | whosnext | Chat en geruchten | 4 | 05-09-10 14:40 |
Batterij warm na opladen | X-Tince | iPhone algemeen | 9 | 08-08-10 15:14 |
warm worden | basjuh93 | iPhone algemeen | 0 | 23-06-10 16:43 |
Rechterkant Iphone reageert niet | Vizual | Unlock [archief] | 2 | 21-01-08 01:06 |
|
|