toetsenbord [verbind] niet bruikbaar. Waarom? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ik eindelijk het goede wachtwoord of sleutel teruggevonden voor mijn wifi verbinding en werkt de iPad niet meer mee. Ik kan mijn netwerk selecteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toetsenbord [verbind] niet bruikbaar. Waarom?
Heb ik eindelijk het goede wachtwoord of sleutel teruggevonden voor mijn Wi-Fi verbinding en werkt de iPad niet meer mee. Ik kan mijn netwerk selecteren en dan moet ik de sleutel /wachtwoord invoeren. Dit ging eerst prima kreeg alleen geen verbinding omdat het ww verkeerd was. Maar nu heb ik het goede ww en nu kan ik die invoeren maar al na 1 letter of cijfer wordt het [verbind] vakje blank en kan ik die niet meer gebruiken. Hoe moet ik dat resetten? Niets op internet hierover kunnen vinden. Iemand een idee?
Groeten... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je dat precies? Kun je geen tekens meer invoeren, of wordt de 'knop' grijs? Dat laatste is normaal, pas als je voldoende tekens hebt ingevoerd (minimaal 8?) kun je de 'knop' weer gebruiken.
ipad 32gb Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G bijna niet meer bruikbaar | dinky2 | iPhone algemeen | 6 | 25-04-11 13:51 |
Iphone verbind niet met bluetooth radio. | FreakoW | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-10-10 20:20 |
Wi-Fi zichtbaar; niet bruikbaar... ??? | wbosch22 | Wi-Fi | 0 | 30-12-09 17:37 |
iPhone 1e gen.: iPhone niet bruikbaar | Duco10 | Unlock | 0 | 10-08-09 11:30 |
iPhone 3G: iPhone 2.2.1 niet bruikbaar. | Guest-110720121056 | Unlock | 20 | 11-06-09 01:10 |
|
|