Muziek beheer ifile discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik via ifile ook muziek beheren. Dus gewoon via de filebrowser op internet handmatig muziek in de juiste mappen zetten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek beheer ifile
Kan ik via ifile ook muziek beheren. Dus gewoon via de filebrowser op internet handmatig muziek in de juiste mappen zetten
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, volgens mij gaat dit niet. Dit omdat Apple geen logica in de mapstructuur heeft gezet. Ook hebben je muziek files niet meer de naam die jij ze gegeven hebt. Er valt dus niet te zien welk nummer wat is en andersom.
Kijk maar eens in var/mobile/Media/iTunes_Control/Music Bij mij hebben de mappen de naam F00 tot en met F49 en de nummers heten AHRY.mp3 en BPAK.mp3 etc. Valt niks uit op te maken dus.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vervanger voor iFile. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-06-10 18:57 |
iFile downloads verschijnen niet! | nospang | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-05-10 23:48 |
|
|