Proggie om dvd aar Ipad te zetten? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi , ik ben op zoek naar een goed progammatje om dvd naar ipad te converteren, ik ben al met handbrake aan de slag gegaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Proggie om dvd aar Ipad te zetten?
Hoi , ik ben op zoek naar een goed progammatje om dvd naar ipad te converteren, ik ben al met handbrake aan de slag gegaan maar daar is het mijn niet gelukt om de hele dvd ineens te converteren maar alleen chapter voor chapter! wie weet een beter proggie waarbij je dvd erin doet en op de knop convert klikt en je mooi mp4 bestand van de hele dvd krijgt??
Greets demonski |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In handbrake moet je gewoon eerste en laatste chapter kiezen. Dan werkt het wel. De dvd moet natuurlijk geen beveiliging meer bevatten.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sorry maar hoe kan ik die chapters in inkeer selecteren???
|
|
|||
|
|||
Ik heb al een tijdje geen DVD's meer omgezet, maar ik gebruikte altijd DVDfab. Werkte perfect.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dvd afspelen op ipad | waov | iPad algemeen | 11 | 27-03-11 01:23 |
Video: TV DVD omzetten voor ipad | Melvin18 | Muziek, foto & video | 3 | 26-10-10 17:50 |
|
|