problemen met download discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik wou onlangs een applicatie donwloaden, gtalk + push. Halverwege de download zegt m'n ipad dat ik dit moet synchroniseren en geeft hij mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met download
Hoi
Ik wou onlangs een applicatie donwloaden, gtalk + push. Halverwege de download zegt m'n ipad dat ik dit moet synchroniseren en geeft hij mij de optie 'retry of cancel'. Als ik op retry klik begint ie opnieuw te donwloaden en geeft ie weer dezelfde boodschap. Dus klik ik op cancel en de donwload stopt. Telkens ik weer inlog in mijn account download ie automatisch weer deze applicatie. Mijn vraag: hoe kan ik deze donwload definitief ongedaan maken?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes Download problemen | janniek | iTunes | 31 | 31-01-11 15:44 |
Torrent met safari download manager | Mickeymii | Jailbreak apps en thema's | 4 | 04-06-10 12:41 |
Safari download plugin vs. download manager | belgiumiphone | iPhone algemeen | 0 | 07-05-10 17:53 |
Download muziek op je iPhone met iSisk | iMario | Jailbreak apps en thema's | 105 | 15-07-08 12:26 |
|
|