Contacten van iPhone naar iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een manier om mijn contacten die in mijn iPhone staan over te zetten naar mijn iPad?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten van iPhone naar iPad?
Bestaat er een manier om mijn contacten die in mijn iPhone staan over te zetten naar mijn iPad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij gebeurt dat automatisch als je met hetzelfde account verbinding maakt met iTunes.
Voor de zekerheid kun je ook nog via iDrive lite een backup maken, die staat "on the cloud", en deze op je iPad binnenhalen. Gr, Stef. |
|
||||
|
||||
Je moet dan wel een programma als outlook gebruiken op je pc waar mee je de contacten beheert.
Want iTunes synchroniseert hiermee de contacten naar je iPhone of iPad. Je kunt wanneer je synchroniseert onder info zien waarmee iTunes je contacten agenda etc synchroniseert. |
|
|||
|
|||
Je kunt ook (tijdelijk?) via Gmail contacten gaan syncen....
Stel je de sync met gmail in op je iPhone....dan staan ze mooi bij Google... Dan doe je de iPad..... Mocht je dit wel aanhouden; ook mooie en goede sync van agenda's EN notities via Gmail....!! |
|
|||
|
|||
Het is gelukt met iDrive contacts.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde gedaan
iphone + google gesynchroniseerd. Daarna iipad met google contacts gesynchroniseerd. Ik merk nu alleen dat ''extra'' informatie weg is. bijnamenen, geboorte data, etc. is er meer bekend over wat met elkaar wordt gesynchroniseerd en wat komt te vervallen? Ik wil weer een geboorte datum/verjaardagenen aan mensen toevoegen maaar zodra ik sync zaullen die waarschijnlijk weer komen te vervallen?? Wei kan me helepen? Ace |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
contacten van itunes naar iphone 4 | copyfile | iTunes | 1 | 16-02-11 16:14 |
contacten van iphone naar PC | Diane | iTunes | 6 | 16-05-10 19:30 |
contacten overzeten van iphone naar pc | karim s | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 03:57 |
|
|