iPad Bluetooth werkt slecht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 1 week de iPad, maar de Bluetooth werkt zeer slecht. Ik heb namelijk een speaker die met Bluetooth werkt dus kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Bluetooth werkt slecht
Ik heb sinds 1 week de iPad, maar de Bluetooth werkt zeer slecht. Ik heb namelijk een speaker die met Bluetooth werkt dus kan ik muziek met de iPad draadloos afspelen, alleen stottert de muziek de hele tijd, deze speaker gebruik ik ook voor mijn iphone4 maar daar werkt het wel gewoon prima. Kan iemand mij vertalen wat ik hier aan kan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt bluetooth van mijn IPAD helemaal niet.
Hij blijft bezig met zoeken naar apparaten Hij geeft ook geen foutmelding |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt Bluetooth uitstekend op mijn iPad met een Apple Wireless Keyboard. Ik gebruik het de hele dag.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het prima.
Ik gebruik logitech luidsprekers voor muziek en spraak. Of je hebt luidsprekers met bluetooth die maximaal 5 meter overbruggen en niet de 100 meter uitvoering. Als je ipad het device niet vind, moet hem wel zichtbaar maken voor de ipad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitvallen iPad slecht? | missym | iPad algemeen | 1 | 13-05-11 19:59 |
Mute knop werkt slecht, vervanging? | robje33 | iPhone algemeen | 2 | 07-04-11 15:09 |
Hardware: GPS werkt slecht | erikroeier | iPhone Navigatie | 0 | 24-06-09 22:07 |
iTunes Connect werkt slecht? | iGregor | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 10-04-09 23:27 |
Home knop werkt slecht (iPhone 3G) | PattiMan | iPhone algemeen | 1 | 24-07-08 09:59 |
|
|