ipad2 uit malysia discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil mijn ouders binnenkort een ipad 2 laten mee nemen uit malysia weet iemand heb je er iets aan in nederland of is alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad2 uit malysia
ik wil mijn ouders binnenkort een ipad 2 laten mee nemen uit malysia weet iemand heb je er iets aan in nederland of is alles in het malys op de ipad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle talen zijn hetzelfde op alle iPads; dus - je kunt gewoon Nederlands kiezen in de instellingen.
|
|
|||
|
|||
zeker weten niet dat ik straks een ipad heb en alleen aziatisch kan ontvangen
|
|
|||
|
|||
Ik kan mijn iPad ook instellen op 'alleen aziatische tekens'...
Kijk hier maar even - lijst met ALLE talen op ALLE iPads; Apple - iPad - View the technical specifications for iPad. |
|
|||
|
|||
kan misschien iemand vertellen kun je in kuala lumpur international airport een ipad kopen?
|
|
|||
|
|||
Misschien, zo ja, dan heb je 99,99% kans dat hij uitverkocht is.
|
|
|||
|
|||
als je niks beters te doen hebt hoef je niet op mijn topic te reageren met zon raar antwoord
|
|
||||
|
||||
Zo'n vreemde reactie vind ik het niet. Momenteel is de iPad 2 praktisch overal uitverkocht. Denk dat het op een vliegveld niet anders is.
Zie hier een lijst met winkels op het vliegveld: http://www.klia.com.my/index.php?opt...=article&id=30
|
|||
|
|||
wees eerlijk voegt het iets toe?
ik vraag kun je een ipad kopen op de luchthaven en dan krijg je een antwoord van misschien wel |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga lekker zelf anders naar het land waarvan je niet eens weet hoe je het typt om uit te vinden of de ipad er is. (Maleisië en niet maleysia) |
|
|||
|
|||
De iPad 2 werd nog niet gelanceerd in Maleisië (was niet bij de 25 landen op 25 maart). De kans is dus uitermate klein dat ie daar te koop zal zijn.
|
||||
|
||||
Ah tuurlijk! Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Good thinking!
|
|
|||
|
|||
Haha wat een reacties op mijn antwoor zeg
Ik wilde gewoon meegeven, dat je hem misschien wel kan kopen, maar dat de kans uitermate klein is omdat hij overal ter wereld is uitverkocht. Toch nuttige info lijkt mij, niet? Maar goed, niet iedereen denkt gelijk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad2 - 32 of 64 gig | Lowermate | iPad algemeen | 54 | 28-04-11 13:43 |
IPAD2 verdwijnt uit itunes | peterpijpelink | iPad algemeen | 2 | 31-03-11 16:04 |
iPad2 en Facetime | N33D | iPad algemeen | 3 | 08-03-11 15:45 |
ipad of ipad2 | kobus12 | Archief | 14 | 05-03-11 18:06 |
prijs ipad2 | jeffreyappel | Archief | 4 | 27-02-11 01:19 |
|
|