Windows 7 in ipad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een ipad op fw 4.2.1 Nu heb ik al enkele keren gelezen dat mensen op hun ipad windows 7 kunnen zetten,ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Windows 7 in ipad?
Beste,
Ik heb een ipad op fw 4.2.1 Nu heb ik al enkele keren gelezen dat mensen op hun ipad windows 7 kunnen zetten,ik heb dit in soort gelijkenis op mijn ipad via het progje dat je kan downloaden op internet en in cydia genaamd: bochs, Daar zit standaard al windows 95 in Maar mijn vraag is of ik ergens windows 7 erop kan zetten en hoe Mvg,ad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan niet. .
|
|
||||
|
||||
Waarom wil je Windows 7 op een iPad draaien. Daar koop je geen iPad voor...lijkt mij...
|
|
|||
|
|||
Windows op een apple is vloeken in de kerk.
|
|
||||
|
||||
O,het lijkt me wel tof
Kan je eindelijk flash erop zetten Lijkt me gewoon leuk Apple en windows op 1 systeem Iemand anders nog een idee??? |
|
||||
|
||||
Als het je zo leuk lijkt, zou ik je een virtual desktop aanraden, dan draait de PC met windows 7 op je iPad thuis. Windows 7 installeren op je iPad kan niet. Zo'n virtual desktop draait prima op je iPad. En na een tijdje ben je afgekickt en hoef je het niet meer
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien een iPad geen ventilatoren heeft heb je ook geen Flash nodig |
|
|||
|
|||
flash----------gordon???
je bent(piep)als je windows op je ipad wilt wil je iets met flash dan kun je skyfirewebbrouwser app dl dan kan je flash kijken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die gebruikt namelijk een gedeelte van je scherm als touchpad, wat nodig is voor windows. Zonder gaat ook, maar minder nauwkeurig. Ik gebruik het voor een aantal applicaties (zakelijk) die niet leverbaar zijn voor Ios (bv zware draaitabellen, crm-applicatie, benaderen netwerkschijf voor nazien), maar die ik zelf maar een half uur per dag nodig ben. Daarvoor sleep ik geen laptop met me mee.
|
||||
|
||||
Maar,het
Leuke eraan is dat je dan bv pc spelletjes of dvd kan afspelen via die camera kit en dan zo een draagbare dvd lezer en schrijver,dit is eigenlijk wel wat ik wil En met windows kan je overigens meer Maar ik wil dus ook wel nog mijn ipad op apple kunnendraaien En met bochs gaat dit dus,maar nergens vind ik windows7 voor erop Echt,dit wil ik kunnen |
|
||||
|
||||
Echt, dan heb je het verkeerde apparaat gekocht.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je verteld het alsof het een must is, en ik denk niet dat dit gaat werken. Vandaar dat ik zeg dat je het verkeerde apparaat hebt gekocht (of in dit geval gewonnen).
|
|
||||
|
||||
Er is geen mogelijkheid om Windows 7 op de iPad te draaien. Nu niet, nooit niet. Het gaat nooit draaien op de hardware van de iPad.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
die belgen worden steeds gekker..
|
|
||||
|
||||
Oke
Maar zoek maar is op youtube Daar staat het vol van Dus... En als het lukt met windows95 erop te zetten Waarom dan niet met windows 7 ??? |
|
||||
|
||||
Gebruik teamviewer..kan je lekker Windows7nen op je iPad ;-)
|
||||
|
||||
En waar download ik dat?
In cydia of op internet? |
|
||||
|
||||
Apple App store.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Multitouch op iPad (2) op Windows | patrick256 | iPad algemeen | 5 | 11-05-11 18:23 |
Tip: iPad en Windows Media Center | Jschoorl | iPad algemeen | 0 | 02-01-11 12:42 |
iPad converter for mac or windows | rbn | iPad algemeen | 17 | 17-12-10 12:37 |
Windows server op Ipad | perdidonaholanda | iPad algemeen | 2 | 06-10-10 00:26 |
Windows XP laptop herkent iPad niet | ErikKlein | iPad algemeen | 2 | 25-07-10 12:19 |
|
|