Windows server op Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Mijn baas is er aan het denken om een ipad aan te schaffen voor de collega's in de buitendienst. Ik heb weinig ervaring ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows server op Ipad
Beste forumleden,
Mijn baas is er aan het denken om een ipad aan te schaffen voor de collega's in de buitendienst. Ik heb weinig ervaring met de Iphone of dergelijke,dus weet ik niet goed wat er precies mogelijk is. Op dit moment gebruiken we een tablet pc waarmee via extern bureaublad ingelogd kan worden op de server (Windows Server 2003). Heeft de Ipad ook deze mogelijkheid? Een tweede vraag is of het mogelijk is om de klanten ter plaatse een handtekening (met bijvoorbeeld een stylo) te laten zetten in een word-document? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit kan via diverse oplossingen zoals bijvoorbeeld teamviewer. Werkt prima met zowel Wibdows als Mac omgevingen en met of zonder vpn
|
|
|||
|
|||
Er is een gratis app rdp. Werkt prima
|
Labels |
windows server |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail uit-server op de iPad | wvy | iPad algemeen | 4 | 24-06-11 00:45 |
Ipad en internet server die niet reageert | rikkied | iPad algemeen | 1 | 13-03-11 00:49 |
iPad > keuken muziek via Wi-Fi 'server' | MD71 | Wi-Fi | 5 | 18-12-10 21:45 |
Windows: iTunes installeren op Windows Server 2003 | Sharky | iTunes | 0 | 29-10-09 23:56 |
remote desktop voor windows server | mrgforce | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-01-08 23:46 |
|
|