fotolijst werkt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik hoop dat jullie mij kunnen helpen sinds een paar dagen werkt de fotolijst niet meer, ik bedoel die bij het unlock screen, wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotolijst werkt niet meer
Hallo
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen sinds een paar dagen werkt de fotolijst niet meer, ik bedoel die bij het unlock screen, wanneer ik hier op druk wordt het icoontje blauw maar er verschijnt geen foto. ik heb bij instellingen wel de betreffende mappen die hij moet gebruiken aangevinkt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
unsync en sync uw fotos eens opnieuw
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fotolijst laat niet alle foto's zien | iMakkie | iPad algemeen | 2 | 17-03-11 00:47 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|