ipad contacten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik contacten in mijn ipad open is deze leeg maar als ik een email wil versturen krijg ik wel mijn contacten te zien, weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad contacten
Als ik contacten in mijn ipad open is deze leeg maar als ik een email wil versturen krijg ik wel mijn contacten te zien, weet iemand hoe dit kan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien meerdere contact groepen gemaakt (waarvan er een leeg is) en deze geselecteerd? Bijvoorbeeld Windows live Exchange server?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten van iPhone naar iPad? | Svenonline | iPad algemeen | 5 | 28-01-11 23:26 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|