Homeknop wijkt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Naast al hinderlijke light bleeding, heb ik nu een ander mankement aan mijn iPad 2, namelijk dat de Homeknop wijkt en er daardoor nu ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homeknop wijkt
Naast al hinderlijke light bleeding, heb ik nu een ander mankement aan mijn iPad 2, namelijk dat de Homeknop wijkt en er daardoor nu ook daar licht te voorschijn komt. Ik wil graag weten of anderen dit ook hebben? Ik overweeg alweer terug te gaan naar de MM, voor de tweede keer, want de eerste iPad 2 was bij een zwart scherm gewoon een zaklamp, zoveel light bleeding.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt me niet de bedoeling. Gewoon terug gaan.
|
|
|||
|
|||
ipad 2 bleeding
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben van mening... Het hoort gewoon niet! Dus gewoon terug gaan. En mochten ze er allemaal last van hebben, wat niet zo is als ik een aantal mensen hier mag geloven, dan zou ik vrede hebben met een klein beetje. Wellicht zou ik wel even een week of 2 - 3 wachten totdat de voorraad weer aangevuld is. Ik ben ook terug gegaan, maar zit nu alweer een poosje zonder
|
|||
|
|||
Wat een fail die iPad 2.
|
|||
|
|||
En tot overmaat van ramp heb ik vandaag geconstateerd dat mijn iPad tijdens het opladen aan de voorkant bij de zwarte rand erg heet was. Ik ga terug en wil een nieuwe (de derde dan al).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homeknop kapot? | Omario | iPhone algemeen | 0 | 12-03-11 14:59 |
Micro scheurtjes homeknop | zimmie | iPhone algemeen | 1 | 08-08-10 16:23 |
Homeknop 3x nieuwe functie toewijzen | kevinvw | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-11-09 16:06 |
|
|