Ipad 2 voor werk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben een beetje een digibeet en wil graag wat advies. Ik heb al een tijdje een iPhone en deze gebruik ik voornamelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 voor werk
Hallo allemaal,
Ik ben een beetje een digibeet en wil graag wat advies. Ik heb al een tijdje een iPhone en deze gebruik ik voornamelijk privé. Nu heb ik van mijn werk een Ipad 2 gekregen omdat ik veel onderweg ben en in kleine groepen presentaties geef. Wij werken op kantoor met Office en hebben een server waar alle documenten op staan. Wat kan ik het beste gebruiken om de Word en Excel documenten op mijn iPad te zetten. In principe wil ik onderweg altijd bij onze documenten kunnen om te laten zien of te bewerken. Ik lees verschillende dingen op internet, mailen, in PDF zetten of iWorks. Verder maak ik ook aantekeningen die ik dan weer op onze server (bijv. via mail) wil zetten zodat ik daar op kantoor weer bij kan. Kortom, over en weer delen van documenten. Ik ben overigens tot nu toe de enige bij ons op kantoor die gebruik maakt van een iPad. Alvast bedankt! Gr. Lieke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt je verdiepen in Dropbox. Dat is online opslag. Werkt erg prettig op je iPad/iPhone.
|
||||
|
||||
PDF reader Pro gebruik ik zelf in combinatie met DropBox voor PDF bestanden. Dit werkt eigenlijk heel goed moet ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
Voor aantekeningen: neils notepad
To do list: task matrix Pdf lezen en aantekeningen hierop maken: pdf epert |
|
|||
|
|||
Dropbox
Hoi Lieke,
Dropbox is zeker de way to go. Je kunt 2GB gratis tussen verschillende devices delen, en als je zakelijk meer nodig hebt kun je een abonnement kopen. Je installeert dropbox op je PC, je iPhone en je iPad en dan worden alle documenten in de dropbox folder automatisch met elkaar gesynched - ideaal! Succes ermee, Groeten, Derek Laatst gewijzigd door derekvandervorst; 13-06-11 om 12:58. |
|
||||
|
||||
Dropbox werkt idd goed.
Vind zelf quickoffice ook echt ideaal, al je bestanden in mappen te organiseren. Kunt je documenten bewerken, ook nieuwe documenten aanmaken in verschillende doc. Vormen. Daarnaast syncen met elke pc met Wi-Fi |
|
|||
|
|||
Zelf maak ik gebruik van rekenbladen in excel, werken die dan ook gewoon?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
Email Werk | StefV | Archief | 4 | 23-02-09 12:53 |
Wat voor werk/school doe je? | Wally21 | Chat en geruchten | 30 | 30-11-08 21:19 |
|
|