betaling apps via kadobon discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ipad gebuikers, Sinds een 2tal weken ben in het bezit van een ipad2 64 Gb 3g. Om apps te kunnen downloaden moest ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
betaling apps via kadobon
Beste Ipad gebuikers,
Sinds een 2tal weken ben in het bezit van een ipad2 64 Gb 3g. Om apps te kunnen downloaden moest ik een creditcard opgeven. Nu heb ik een paar dagen geleden een kadobon gekocht voor Itunes. Na het downloaden van een tweetal betaal apps, zag ik dat deze betaald werden met de creditcard. Ik weet niet goed hoe ik aan moet geven dat dit van mjn credit van de kadobon af gehaald moet worden. Wie kan mij hierbij helpen? Zie ikiets over het hoofd? Mogelijk stel ik mijn vraag in het verkeerde topic, vergeef mij dan a.u.b. ceylon Laatst gewijzigd door ceylon; 26-04-11 om 22:36. Reden: taal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Open appstore op je ipad. Klik linksonder op uitgelicht.in het midden staat : wissel in.
Klik daarop . Vandaar kan je je itunescard vastleggen en zullen de aankopen volgens mij in eerste instantie van je itunes giftcard gaan.
|
|||
|
|||
Dat dacht ik ook, maar hij schreef mooi van mijn creditcard af ipv de itunes giftcard.
|
|
|||
|
|||
Je kan ook je creditcard verwijderen. Je hebt nu toch een account. Misschien dan even iets kleins kopen met de giftcard en daarna je creditcard weer invoeren.
|
|
|||
|
|||
Oke, het werkt ! IK heb de creditcard verwijderd en toen pages gekocht. Nu zag ik dat deze van de giftcard was afgeschreven!
Bedankt voor de hulp !! groet, Ceylon |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
van wie krijg ik nou eens antwoord hoe ik aps kan kopen heb geen kaarten maar wel mobiel maar dat werkt niet gr Wil
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iDEAL of mobiel zijn geen opties.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Betaling Appstore | ippi | iPhone Apps | 5 | 09-02-10 16:56 |
betaling via paypal | huisvrouwtje | Archief | 4 | 30-11-09 15:51 |
Mac OS X: Betaling Itunes? | Yzord | iTunes | 6 | 28-10-08 18:05 |
betaling via kredietkaart? | isengardtom | Odido (T-Mobile) | 5 | 04-07-08 15:39 |
Paypal betaling. | Hapsnap | Archief | 9 | 22-10-07 23:37 |
|
|