Boeken voor een Ipad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er eigenlijk al een site om boeken te DL op m'n iPad?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boeken voor een Ipad?
Is er eigenlijk al een site om boeken te DL op m'n iPad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan via de iBooks > iBookstore, staat in de App Store.
|
|||
|
|||
volgens mij staan daar alleen maar luisterboeken tot nu toe?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
'stiekem' de DRM eraf halen bij boeken van bol.com werkt gewoon.
Heb al een aantal boeken op de iPad staan. |
|
||||
|
||||
Zoals hierboven genoemd, de iBookstore. Als je een iPhone hebt, dan kun je de gratis een iBook app downloaden en daarna linksboven op Store drukken. Daar kan je samples of volledige, gratis of te betalen, boeken downloaden.
Er is ook een Amazon Kindle app, waarmee je boeken kan downloaden. Amazon heeft voorlopig een veel groter aanbod. Mocht je enkele boeken hebben op jouw pc of mac in het epub formaat, dan kan je dit via Itunes toevoegen op je iPhone of iPad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een gekocht boek me je mijns inziens op een ander apparaat kunnen lezen. Een fysiek boek kan je toch ook uitlenen? |
|
|||
|
|||
Er zijn inderdaad nog niet echt veel nederlandse boeken in de app store, maar dat is het zelfde als met de nederlandse Ipad apps, ik verwacht dat als de ipad in Nederland te koop is, dat van zelf meer wordt. Ik heb zelf een aantal strips gedownload, en die op me ipad staan, werkt erg leuk!
|
|
|||
|
|||
DRM werkt niet als een iligaal boek/muziek makkelijker in gebruik is. Heb de beveiliging er af gehaald. Lezen is best pretig.
|
|
|||
|
|||
Of via nieuwsgroepen downloaden!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoor in de vorige berichten over drm eraf halen enz. Ik zie niet in waarom het downloaden via een nieuwsgroep van drm vrije boeken een probleem is. Maar mocht het een ' illegale' manier zijn dan wil ik mijn post wel weghalen hoor. ;-)
|
|
|||
|
|||
drm vrij wil nog niet zeggen dat ze gratis zijn hé
|
|
|||
|
|||
Betaal toch voor mijn internetaansluiting en payserver? Ontopic Amazon voor Engelse boeken. Project gutenberg voor gratis boeken ook oud Nederlandse. Verder zijn er aardig wat online stores waar boeken worden verkocht die rechtstreeks op je iPad te lezen zijn. Google is Your friend!
|
|
|||
|
|||
Het is niet omdat je betaald voor je internet en je betaalde usenet server dat je daarom zomaar gratis boekjes mag downloaden...
Maargoed, het is te warm om erover te discussieren |
|
||||
|
||||
vraagje,
kan ik de boeken die ik via de kindle app koop ook op het boekenschap krijgen van mijn iPad? zodat ze bij de rest van de boeken komen te staan?
|
|||
|
|||
Zoek maar met Yabse op EBOOK_NL.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er al een jailbreak voor de iPad 2??!! | XxiPhonexX | Jailbreak [archief] | 2 | 21-05-11 19:40 |
Boeken via txtr op Ipad zetten | Chrissy | iPad algemeen | 0 | 06-10-10 13:41 |
Boeken van Bol.com artikel op iPad Planet | Gewiba | iPad algemeen | 2 | 09-08-10 00:18 |
|
|