Boeken voor een Ipad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sights ik heb ook bij bol.com een boek gekocht maar kan dat niet uploaden naar txtr of de ipad . heet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Digital editions maakt een epub aan wanneer je het ascm bestand opent in digital editions. Je vindt die epub in de map adobe digital editions bij je documenten en kun je zo uploaden naar txtr.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb sinds kort ook een iPad en hoe krijg ik nu de boeken die ik gedownload heb (epub formaat) via Itunes op de iPad? Wil je mij dat uitleggen? |
|
|||
|
|||
Sleep de epub bestandjes in iTunes in je boeken daarna synchroniseren en klaar is kees
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes>bestand>bestand aan bibliotheek toevoegen (1 boek) Of > map aan bibliotheek toevoegen(alle boeken in de map) >iPad koppelen en synchroniseren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In iTunes zie ik nergens een map "Boeken". Heel erg bedankt voor je snelle reactie! Help je me nog even verder? Groet Jan Huijbers |
|
|||
|
|||
Gewoon verslepen naar 'bibliotheek' in de linkerkolom in iTunes. Boeken staat er waarschijnlijk nog niet omdat je er nog geen hebt..
|
|
|||
|
|||
Misschien is het een domme vraag van mij, maar.....
Hoe versleep ik de epub bestanden vanuit MIJN DOCUMENTEN naar iTunes? Hoe krijg ik de 2 verschilende openingschermen (iTunes en Mijn Documenten) bij elkaar of naast elkaar om te kunnen verslepen? Jan Huijbers |
|
|||
|
|||
Als je iTunes opent en daarna Finder/Verkenner en je maakt de schermen iets kleiner dan zie je ze volgens mij beide op je scherm staan.
Dan ga je met je muis in verkenner/finder op het epub bestandje staan (deze wordt dan blauw)en vervolgens met je muis ingedrukt pak je het epub bestand op en sleept het je iTunes scherm in,in de linker kolom. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel leesplezier! |
|
|||
|
|||
Gelukt!
Maar ik ben er nog niet! Als ik het boek wil openen op mijn iPad verschijnt de kreet: Kan niet worden geopend omdat de structuur niet is herkend of ongeldig is. Kun je me hier ook mee helpen? |
|
|||
|
|||
Krijg je die melding bij alle boeken? Welke extentie heeft het boek? Het moet wel een epub of pdf file zijn. Met pdf heb ik zelf geen ervaring maar ik lees regelmatig dat je pdf beter naar epub kunt omzetten. Als het een .cbr file is dan gaat het om een stripboek en dat kan je niet lezen in iBook (correct me if I'm wrong!) maar daar zijn wel (gratis) apps voor.
|
|
|||
|
|||
Ken jij ook leveranciers van ebooks die geen DRM-beveiliging kennen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu mijn boeken op de iPad staam via iTunes. Het is gelukt dank zij jullie hulp!
Helaas kan ik ze nog niet lezen want Bol.com heeft er een DRM-beveiliging opzitten. Zijn er misschien leverenaciers van nederlandse ebooks die geen beveiliging op hun boeken hebben? Weet je dat? |
|
||||
|
||||
bol.com DRM verwijderen - cpels.com
Bij mij werkte het. Alleen werken niet alle files meer, daarom stop ik ze maar ik een bijlage. Er zit 1 .exe bestand in en die is voor Python en Pycrypto samen, installeert hij ze allebij. De ineptkey is van een andere website want die van de bovenstaande website doet het niet. Verder kan je wel die handleiding gebruiken want die doet het wel! Heb je vragen, stuur me dan een PM
Laatst gewijzigd door francebramie; 16-08-10 om 15:15. |
|
|||
|
|||
Kijk maar eens op www.dearauthor/ebooks/How to Install Python and Pycrypto on Snow Leopard and PC |
Je hebt python 2.6.4. voor mac nodig en pycrypto 2.1.0. Daarna hetzelfde programma als bij windows: adept remove. Als leek heb ik gewoon gedaan wat daar stond en ik heb nu drm vrije boeken van mijn ereader op mijn ipad. Ook op MijniPad.net…..: Apps, Tips en trucs van Sjeltur staat een keurig verhaal hoe het moet.
|
|||
|
|||
@den Dirk: wij hebben een kindle account, en de boeken die we via Amazon kopen staan gelijk in je account. Als je, zoals wij, een iPad toevoegd, staan de " oude" boeken daar gewoon weer bij! Dat vindt ik echt super. Alleen voor m'n kids zou ik graag bijvoorbeeld Pinkeltje boeken dl en op m'n iPad zetten, maar ja, hele topics vol over de gebruiksvriendelijk eis van Apple n
|
|
|||
|
|||
Het ging erom dat er een vraag was of het kon en hoe het werkt als je drm wilt verwijderen met gebruik van een Mac OSX en om dan je legale ebooks op een ander apparaat te zetten.
|
|
|||
|
|||
Voor hen die een Max OS X hebben, heb ik net gereageert op dit forum: boeken voor een ipad. Daar staat precies beschreven hoe je ze kan lezen als je een mac hebt.
|
|
|||
|
|||
via books.google kun je ook gratis boeken vinden
|
|
|||
|
|||
Ik zet mijn boeken gewoon in dropbox, open ze dan op mijn iphone met ibooks, en dan staan ze in de boekenplank
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er al een jailbreak voor de iPad 2??!! | XxiPhonexX | Jailbreak [archief] | 2 | 21-05-11 19:40 |
Boeken via txtr op Ipad zetten | Chrissy | iPad algemeen | 0 | 06-10-10 13:41 |
Boeken van Bol.com artikel op iPad Planet | Gewiba | iPad algemeen | 2 | 09-08-10 00:18 |
|
|