Boeken voor een Ipad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dendirk hoe bedoel je? Dat was geen antwoord op jouw vraag...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mischien via dit kan je drm ebook lezen Libris Onze eBooks in EPUB formaat nu ook voor de iPhone en iPad!
Groetjes missy |
|
|||
|
|||
Iemand ook enig idee wanneer er betaalde boeken in de iBooks NL store komen eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat daar alleen maar Gutenberg boeken blijven toch?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik i.i.g. wel. Dezelfde scriptjes in Python draaien die onder genoemde link staan. Alleen kan je het 'Python in windows' stukje + programmatje negeren. ;-)
Python is vrij veel gebruikt onder Unix/OSX, dus google kan je daarvoor vast verder helpen. |
|
||||
|
||||
Het gaat bij mij juist om Pycrypto. Ik krijg het niet op mijn Mac.
|
|
||||
|
||||
Boeken?
Misschien dat ik te snel een topic open, maar ik zie allerlei screens van mensen die allerlei baantjer en peter r de vries boeken hebben. En trouwens ook harry potter, ik kan ze in de NL en ook in de US store niet vinden.
Hellup! |
|
||||
|
||||
Die kan je ook niet in de Stores vinden, wellicht hebben die personen een andere manier gevonden om deze boeken te verkrijgen.....
|
|
|||
|
|||
Vlgns mij hebben die drm verwijderd of via libris een omweg gevonden om de boeken in de kast te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag ook met boeken in de weer geweest. Ik heb wat boeken bij Bol.com gedownload en die mogen op zes readers worden gezet. Dus behalve op de e-reader (Sony) van mijn vrouw ook op de iPad, dacht ik. Ik kreeg de boeken wel in de iBook library, maar vervolgens wil die ze niet laten lezen. Heeft iemand een idee hoe ik dat wel voor elkaar krijg?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die zul je eraf moeten halen wil het op je ipad te lezen zijn. Hoe je dat doet weet ik niet, daarbij mag dat volgens mij hier ook niet besproken worden.... |
|
||||
|
||||
De e-boeken zijn in omvang erg klein (~ 2MB). Daarom worden er op Usenet complete bibliotheken gepost. Hou er rekening mee dat dit niet legaal is en dat schrijvers niks zullen verdienen aan ons als wij massaal gaan downloaden.
In de iBookstore vind je genoeg gratis boeken die je volledig legaal mag downloaden. Wellicht zitten er grote lezers onder ons, maar vaak denk ik dat mensen al die boeken downloaden voor de heb of als demonstratie materiaal voor families en vrienden. Ik heb getracht een boek te lezen op de iPad, maar dat gaat moeizaam. Ik vind het scherm te onrustig voor mijn ogen om langdurig te kunnen lezen. De gratis kranten zoals De Pers, Spits en Metro vind ik wel prettig om te lezen, vooral omdat je vrij snel klaar mee bent. |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn boeken bij Bol.com gekocht en via een tutorial op internet DRM verwijderd. Ik weet de link zo even niet maar staat wel op dit forum...
|
|||
|
|||
Dank! Ik ben er intussen achter dat Bol boeken 'officieel' niet op de iPad te gebruiken zijn en dat je dus een manier moet vinden de DRM er af te halen. Zie i♥cabbages. Ik vind er moreel niets mis mee dat te doen, omdat ik die boeken toch gewoon gekocht en betaald heb. Veronderstel dat je een boek fysiek koopt en je dat vervolgens alleen maar met een speciale bril kunt lezen. Uiterst merkwaardig allemaal!
|
|
||||
|
||||
Hier is trouwens de link: cpels.com: bol.com DRM verwijderen
|
|
|||
|
|||
Waarom zie ik alleen maar boeken van Gutenberg project in de ibooks store?
|
|
|||
|
|||
De iPad is pas uit in België en Nederland. Er moeten nog overeenkomsten gemaakt worden met uitgeverijen in het Nederlandse taalgebied. Vergelijk het met iTunes, in het begin waren er ook geen Vlaamse/Nederlandse artisten te vinden. Het is gewoon een kwestie van tijd (en goede wil van de uitgeverijen).
|
|||
|
|||
Bingo! Het is me gelukt mijn bij Bol gekochte boeken op mijn iPad te krijgen. Zie link: Txtr kan e-books met Adobe
Het nadeel is wel dat deze app voor de iPhone gemaakt is, dus een klein beeld geeft. Ik heb begrepen dat Txtr bezig is deze app verder te ontwikkelen voor de iPad. |
|
|||
|
|||
Omdat er in de Nederlandse iBookstore praktisch niets te koop is, heb ik een US-iTunes-account aangemaakt. Daarna, dacht ik, zou ik gewoon in de Amerikaanse iBookstore boeken kunnen kopen voor mijn iPad. Het lukt me jammer genoeg niet om de Amerikaanse iBooks op mijn iPad te zetten en nu kan ik daar dus nog steeds geen boeken kopen. Weet iemand een manier? Ik heb intussen wel (om wat vakantie literatuur te kunnen downloaden, Kindle voor iPad op de iPad staan, en nu kan ik wel bij Amazon boeken kopen. Het lezen op de iPad gaat prima, wel ziet het er anders uit dan boeken via iBooks. Zou je die boeken ook in iBooks kunnen zetten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er al een jailbreak voor de iPad 2??!! | XxiPhonexX | Jailbreak [archief] | 2 | 21-05-11 19:40 |
Boeken via txtr op Ipad zetten | Chrissy | iPad algemeen | 0 | 06-10-10 13:41 |
Boeken van Bol.com artikel op iPad Planet | Gewiba | iPad algemeen | 2 | 09-08-10 00:18 |
|
|