uitlezen hoeveel uur gebruikt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of je ergens in de IPAD kan uitlezen hoeveel uur die gebruikt is? Ik gebruik de IPAD extreem veel (>10 uur per dag) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitlezen hoeveel uur gebruikt
Weet iemand of je ergens in de IPAD kan uitlezen hoeveel uur die gebruikt is? Ik gebruik de IPAD extreem veel (>10 uur per dag) zowel prive als zakelijk en ben benieuwd hoeveel uur de IPAD (2) nu echt aanstaat en gebruikt wordt.
Of een App die het inzichtelijk maakt, ik kan dat nog niet vinden. Groeten, Barend |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jaa bij 'info' op de iPad.
|
|
|||
|
|||
Huh waar dan bij info?
|
||||
|
||||
Bij info zie ik er ook niets over staan.
|
|
|||
|
|||
Dat kan je nergens aflezen.
Als je 3G gebruikt kan je wel onder Algemeen / Info aflezen hoe lang je 3G hebt gebruikt en wat het verbruik is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail uitlezen op Iphone 4 .. | krefdebef | iPhone algemeen | 2 | 21-05-11 09:06 |
NSURLConnection webpagina uitlezen | bluecola | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 02-05-11 16:07 |
Synchronisatie 2 uur tot 2 uur voor hele dag item | ghtvannoort | iTunes | 0 | 15-06-10 22:13 |
Hoeveel uur heb jij al met je Iphone gebeld ? | Frits | Chat en geruchten | 3 | 04-11-08 17:51 |
Hoeveel ruimte gebruikt de iPhone? | Luvlektrik | Koopinformatie Nederland | 5 | 04-08-08 00:10 |
|
|