Hoeveel ruimte gebruikt de iPhone? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had graag geweten hoeveel ruimte de iPhone voor zichzelf gebruikt en ook hoeveel de applicaties ongeveer gebruiken. Ik ben namelijk van plan een iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel ruimte gebruikt de iPhone?
Ik had graag geweten hoeveel ruimte de iPhone voor zichzelf gebruikt en ook hoeveel de applicaties ongeveer gebruiken. Ik ben namelijk van plan een iPhone te kopen maar ik weet niet goed welke de beste is voor mijn "noden".
Van mijn iPod video weet ik dat die ongeveer 3gb gebruikt voor het besturingssysteem enz... dus van de 30gb blijft er nog 27gb over. Hoe zit dit bij de iPhone? Gebruikt de iPhone ongeveer 1gb of is dat eerder tegen de 2gb of ...? En hoeveel ruimte gebruiken de applicaties die echt "nuttig" zijn? Met nuttig bedoel ik dingen om je iPhone beter te organiseren en van die dingen en niet zo zeer games of zo. Ik had immers graag ook in de toekomst de navigatiesoftware van Tomtom of anderen gekocht maar ik wil ook nog wel ruimte voor genoeg liedjes. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er nu echt niemand die hierop kan antwoorden??
|
|
||||
|
||||
met een iPhone 8gb hou je dacht ik 7.2gb over en met de 16gb op 2.0 hou je 14.64gb over
|
|||
|
|||
ik geloof dat het besturings systeem 0.9 gb in beslag neemt
|
|
|||
|
|||
oh oké bedankt !
|
|
|||
|
|||
Best een hoop voor een besturing systeem op een mobiel, 0.9 GB
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitlezen hoeveel uur gebruikt | barenddelange | iPad algemeen | 4 | 16-05-11 13:26 |
Hoeveel ruimte nog vrij | Multimaniak | iPhone algemeen | 2 | 15-03-11 19:17 |
iPhone (vrije ruimte) | S¡mon | Chat en geruchten | 52 | 19-01-10 20:48 |
Ruimte maken op Iphone | andre heuvelman | iPhone algemeen | 9 | 16-07-08 18:15 |
|
|