Ipad 2 gestolen op vakantie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens onze heerlijke vakantie hebben ze de kluis op de kamer opengebroken en o.a. onze Ipad meegenomen. Gelukkig had ik Find my Iphone erop geinstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 gestolen op vakantie
Tijdens onze heerlijke vakantie hebben ze de kluis op de kamer opengebroken en o.a. onze Ipad meegenomen. Gelukkig had ik Find my Iphone erop geinstalleerd en daardaaor kon ik hem op afstand (mijn data) leeghalen. Twee dagen later kreeg ik een mail van MobileMe dat zij contact hebben gemaakt met Internet waardoor het leeghalen was gestart. Dit gaf mij een redelijk goed gevoel.
Nu heb ik wel eens vernomen dat er via Apple ook nog mogelijkheden zijn. Graag wil ik weten of er meer mogelijkheden zijn om de Ipad verder onbruikbaar te maken? Uiteraard ben ik nog in het bezit van factuur, doos, nummers enz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan de ipad, zodra die weer internet heeft, blokeren, de dief een bericht sturen en je kan op de kaart zien waar je ipad is
|
|
||||
|
||||
Maar nu toch niet meer omdat de remote wipe procedure in gang is gezet?
|
|||
|
|||
Dat weet ik niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad gestolen, wat nu? | Mypod | iPad algemeen | 25 | 29-11-12 13:33 |
GESTOLEN!! | MarcBook | iPhone algemeen | 2 | 03-05-11 16:36 |
Op vakantie: iPad gebruiken zonder Wi-Fi | Davidgilmour | iPad algemeen | 18 | 29-12-10 17:45 |
Ipad rebooten bia redsnow op vakantie help :) | daveku | iPad algemeen | 5 | 24-12-10 01:45 |
Gestolen | Daantjuhh14 | Archief | 11 | 01-04-09 19:49 |
|
|