beginners die hulp nodig hebben discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wij hebben in Chicago-USA een Ipad 2gekocht en laten instellen door de verkoper. In het hotel werkte het prima. Apps, mail, internet, enz. Thuis, in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beginners die hulp nodig hebben
wij hebben in Chicago-USA een Ipad 2gekocht en laten instellen door de verkoper. In het hotel werkte het prima. Apps, mail, internet, enz.
Thuis, in Nederland lukt het de Ipad heel slecht om verbinding te krijgen met mijn draadloze netwerk (kabel-router)Uiteindelijk lukte dat wel maar een verbinding met internet lukte nog steeds niet terwijl mijn laptop, op hetzelfde draadloze netwerk prima verbinding had. Wat zien we over het hoofd??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Haal de router eens een halve minuut van de stroom en sluit hem dan weer aan.
Of: doe een harde reset van de iPad. Of: herstel de netwerkinstellingen (Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen. Als dat allemaal niet helpt ligt het misschien aan een zgn. 'MACadresfilter' op je router. Hoe je dat kunt controleren c.q. instellen staat vast in de handleiding van je router.
|
|||
|
|||
dank
Dag,
dank voor je reactie. Jouw tips opgevolgd. De conclusie is tot nu toe dat mijn router te weinig bandbreedte levert. Is al weer wat ouder. Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spellen die 4.0 nodig hebben | lennardude | iPhone Apps | 0 | 19-08-10 12:29 |
Hebben jullie nog extra tips voor beginners?? | kelliieej | iPhone algemeen | 3 | 01-08-10 10:02 |
iPhone: Iphone beginners hulp nodig | Smartienator | Jailbreak | 8 | 09-05-10 23:58 |
[FW 2.0] contra FW 1.14 extra's en zaken die een tweak nodig hebben | MCNO | iPhone algemeen | 35 | 10-09-08 17:52 |
|
|