Ipad deuk in hoek discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel zegt.. uit de auto deur gevallen bij het open maken van de deur. Zie foto voor de deuk. Er zitten nog wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad deuk in hoek
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou het gewoon even schuuren zodat het ergste weg is
Enne Haal die ontiegelijk lelijke screenprotector weg |
|
|||
|
|||
Ja maar dan maak ik toch allemaal krassen er om heen? En screenprotectos is in de hoekjes idd niet netjes maar heb toch belkin hoes dus zie je niks van!
|
|
|||
|
|||
Maar als er toch een hoes rond heen zit, dan is een screen protector toch niet nodig lijkt me?
|
|
|||
|
|||
Jawel wel tegen krasjes
Maar even terugkoment op het schuuren Als je alleen het alluminium even voorzichtig schuurd tot het glad is gebeurt er niet zo veel Maar als je er geen last van hebt zou ik het zo laten |
|
|||
|
|||
He, herkenning!
Niet qua vallen maar heb indertijd wel een gekocht met zo'n zelfde schade. Ik begreep van de vorige eigenaar dat het nogal prijzig is om deze achterzijdes te (laten) vervangen. Heb er een originele hoes van Apple omheen gedaan en dan zie je het niet eens meer zitten. En wat je niet ziet...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
raar telefoonteken in de hoek van home screen | Graf Zum Kotzen | Archief | 2 | 02-05-10 11:50 |
|
|