Pagina niet bereikbaar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, Ik heb iets raars. Ik kan op mijn ipad mijn werk mail niet meer ophalen. Hij kan hem niet vinden. Op mijn iPhone wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pagina niet bereikbaar
Goededag,
Ik heb iets raars. Ik kan op mijn ipad mijn werk mail niet meer ophalen. Hij kan hem niet vinden. Op mijn iPhone wel Ik denk dat er iets met het certificaat is. Waar kan ik dat vinden? Frits ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juni 2011 om 23:23 ---------- Laat maar.. Herstart van de iPad en ik kon er weer bij. Allemaal nog bedankt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
filmrol niet bereikbaar | rhvanloenen | Muziek, foto & video | 5 | 31-05-11 23:09 |
Alle iDevices: website GreenPois0n niet bereikbaar | AlonzoMusic | Jailbreak | 12 | 12-02-11 23:52 |
bellen: regelmatig niet bereikbaar | sipkes | iPhone algemeen | 26 | 09-09-09 22:24 |
iPhone 1e gen.: Niet mobiel bereikbaar. | RioolDokter | Unlock | 7 | 29-08-08 23:50 |
|
|