Email onder verdelen in mappen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sommige emails van mijn werk verwijder ik niet maar ik zou ze graag in een ander map steken zodat ze niet in mijn inbox blijven. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email onder verdelen in mappen
Sommige emails van mijn werk verwijder ik niet maar ik zou ze graag in een ander map steken zodat ze niet in mijn inbox blijven. Kan dat? Indien wel, hoe?
Mvg spirewit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sowieso kan dit wanneer je e-mail hebt via imap.
|
|
||||
|
||||
Sommige emails van mijn werk = in Outlook ??
Of welk emailprogramma gebruiken jullie op je werk ? Outlook : dan kun je in Outlook folders aanmaken (op je pc) en zal dat automatisch op je iDevice ook aangepast worden. Ander email programma : eigenlijk hetzelfde. Als je in het email-programma, dat je op de computer gebruikt van je werk, een indeling maakt, wordt dit overgenomen door het standaard email-programma dat op je iDevice staat. Als je op je iDevice een andere app gebruikt voor je mail weet ik het niet. Ow ja, hoe berichten in bepaalde folders te plaatsen : je sleept het email bericht van je inbox naar de folder waar je het wil opslaan (op je pc). Als je dit op je iPhone wilt doen open je het bericht en klik je op de folder onder in het scherm. Als je dit op de iPad wilt doen: iPad in landscape, selecteer het bericht (linkerkant scherm) en klik je op de folder boven in het scherm (rechterkant scherm, boven het bericht) en selecteer in welke folder je het bericht wilt plaatsen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mappen | Iphoneer | iPhone algemeen | 3 | 04-11-10 17:58 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
Synchronisatie bestaande email mappen op iPhone | MoFo | iTunes | 0 | 13-01-10 22:00 |
Foto: Foto's verdelen in Albums | Mittt | Muziek, foto & video | 10 | 23-10-09 12:27 |
Gmail ruimte verdelen | SuperDutch | iPhone algemeen | 0 | 27-08-08 12:03 |
|
|