bijwerken Ipad software 4.3.3 lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, bij het bijwerken wordt de foutmelding " this device is not eligible for the requested build" gemeld. Ik heb nu werken versie 4.3.1 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bijwerken Ipad software 4.3.3 lukt niet
Hallo, bij het bijwerken wordt de foutmelding " this device is not eligible for the requested build" gemeld. Ik heb nu werken versie 4.3.1 en geen jailbraek. ITunes is bijgewerkt tot 10.3.1 - volgens de mac de meest recente versie. Hetzelfde doet opgeld voor het bijwerken van mijn 3GS IPhone. Kan iemand mij verder helpen,
MT ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2011 om 13:33 ---------- hallo, ik heb de oplossing inmiddels gevonden in het forum nav een verwijzing naar een eerdere discussie nadat ik het bericht had geplaatst; dit was mijn eerste contact en wellicht had ik wat beter moeten zoeken. gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
firmware 4.3.3 bijwerken lukt niet | Aeron | iPhone algemeen | 23 | 24-08-11 08:57 |
Windows: Itunes Ipad bijwerken lukt niet | iphonerke | iTunes | 0 | 19-03-11 22:06 |
Windows: nieuwste software op iphone zetten lukt niet! | the_nilsinho | iTunes | 2 | 03-09-10 17:18 |
Software update lukt niet | d.wurms | iPhone algemeen | 0 | 08-07-10 18:45 |
free software installeren lukt maar niet... | katim110 | Archief | 3 | 27-06-09 20:28 |
|
|