melding geen simkaart geinstalleerd ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ondanks dat er een simkaart in mijn ipad 3g met Wi-Fi zit, krijg ik de melding dat er geen simkaart is geinstalleerd. ik heb mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
melding geen simkaart geinstalleerd ipad2
ondanks dat er een simkaart in mijn ipad 3g met Wi-Fi zit, krijg ik de melding dat er geen simkaart is geinstalleerd. ik heb mijn ipad ook al hersteld na het lezen van een engels forum. wie kent dit probleem of de oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag en naar de verkoper van de ipad gegaan en naar vodafone...en het volgende was er aan de hand. De ipad werkt gewoon naar behoren, maar de verkoper zag wel dat het vodafone simkaartje er anders uitzag dan wat hij gewend was. Het goude kleurige gedeelte was kleiner dan hij zich kon herinneren, dus op naar Vodafone. Deze zei eerst dat dat niet mogelijk was, want alle simkaartjes zijn hetzelfde voor een ipad, maar het was wel degelijk zo. Er zijn dus twee soorten. Echter, die wij het eerst hadden gekregen, was bij deze vodafone winkel ook de enige simkaart met een kleinere goude zijde. De sim is vervangen en nu doet alles het goed.
|
|
||||
|
||||
Is dus weer opgelost
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen simkaart geïnstalleerd | sboesten | iPhone algemeen | 4 | 31-03-11 20:51 |
ineens melding ''geen SIM kaart geinstalleerd'' | iFas | iPhone algemeen | 1 | 01-01-11 15:22 |
Geen simkaart geinstalleerd | Dezzm0nd | iPhone algemeen | 4 | 26-05-10 15:24 |
Melding Geem Simkaart geinstalleerd !! | snellejelle23 | iPhone algemeen | 3 | 06-04-09 23:06 |
Geen simkaart geinstalleerd | Emiel Janson | Unlock [archief] | 1 | 06-04-08 15:58 |
|
|