Rowmote pro ipad vindt mijn Imac niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, UPDATE: via andere modem werkt het wel. Het ligt dus aan mijne rooter maar ik weet niet hoe ik dat moet instellen! Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rowmote pro ipad vindt mijn Imac niet
Beste,
UPDATE: via andere modem werkt het wel. Het ligt dus aan mijne rooter maar ik weet niet hoe ik dat moet instellen! Ik heb alles al geprobeerd maar mijn ipad rowmote vindt mijn imac niet. Ik ben zeker dat beiden op dezelfde Wi-Fi zitten. Handmatig IP adres invullen lukt ook niet. Ik heb net Remote voor itunes geinstalleerd en ik kan code etc etc invoeren maar uiteindelijk wordt de itunes bibliotheek niet geladen.. Wat kan ik doen? MVG Laatst gewijzigd door el_vinio; 06-07-11 om 16:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Thuisdelen ui zetten daarna weer aanzetten. Itunes uitzetten en dan weer opstarten. Dat werkte bij mij, moet het nog steeds af en toe op die manier "resetten"
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 vindt macbook pro niet via bluetooth | manus85 | iPhone algemeen | 0 | 05-04-11 23:05 |
computer vindt mijn iphone niet | latino | iPhone algemeen | 42 | 22-06-10 17:24 |
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... | glow | iTunes | 9 | 01-02-10 10:40 |
1.1.3. Imac synchroniseert niet mijn contactgegevens/iCal | Theun | iTunes | 17 | 04-06-08 00:12 |
|
|