computer vindt mijn iphone niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar weken geleden een iphone gekregen van een kennis uit amerika.Maar ik heb 2 problemen 1. ik kan geen verbinding met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
computer vindt mijn iphone niet
Ik heb een paar weken geleden een iphone gekregen van een kennis uit amerika.Maar ik heb 2 problemen
1. ik kan geen verbinding met de computer maken dus geen muziek op mijn iphone zetten. en 2. als ik bel gaat er gelijk enorm veel van mijn beltegoed af. alvast bedankt voor de antwoorden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2. welke provider heb je, en wat kost het per minuut/sms? |
|
|||
|
|||
Nee als ik itunes aanzet gebeurt er helemaal niks.Dan is het net als ik itunes aanzet zonder iphone. En ik heb de provider van mijn oude telefoon en dat is kpn.
|
|
||||
|
||||
uuhm... installeer Itunes opnieuw of de Iphone Driver.. dat helpt soieso..
weetjeh hoe dat meot?? |
|
|||
|
|||
Nee ik weet nog niet veel van mijn iphone.
|
|
||||
|
||||
oke weetjehoe itunes opnieuw moet installeren??
doe dat eerst daarna proberen we de driver opnieuw te installeren |
|
|||
|
|||
Itunes gewoon verwijderen en opnieuw downoaden of kan het ook anders
|
|
||||
|
||||
draai je Vista of xp?
bij Vista worden je downloads hier opgeslagen: C:\Users\Jou naam\Downloads bij Xp weet ik het niet. maar hier meot je gewoon itunes selecteren en dan opnieuw installeren en dan de Iphone als die hem vindt als een Nieuwe Ipcone Configureren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke bedankt maar net keek ik bij downloads en zag een klein icoontje met iphone staan moet ik daar mischien iets mee doen?? ik heb erop geklikt en nu komt itunes en staat er : als u niets doet worden alle toepassingen die de striptinterface gebruiken automatisch losgekopeld na 1 seconde Laatst gewijzigd door latino; 03-07-08 om 19:46. |
|
||||
|
||||
dat is deApple usb driver dat kan je ook verwijderen maar eerst een vraag draai je xp of vista? ( helpt me voor de uitleg
|
|
|||
|
|||
windows vista
|
|
||||
|
||||
oke
je doet dan het volgende sluit je iphone aan op je computer je gaat dan naar Apparaatbeheer. gewoon bij start apparaatbeheer toetsen en dan enter dan druk je op het plusje naast Draagbare apparaten en dan moet er Apple Iphone tussen staan klik je met je rechtermuisknop erop en selecteer "Instalattie ongedaan maken" als dit klaar is iphone opnieuw aan de computer aansluiten dan gaat hij de driver opnieuw installeren en dan zou hij het meoten doen ik hoor van je, |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
moet ook geen icoon staan gewoon dubbelklikken op draagbare appararen daar onder moet de iphonestaan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dan weet ik ook niet meer zo 1, 2 ,3 een oplossing
dus je hebt het volgende gedaan - telefoon aan/uit gezet - itunes opnieuw geinstalleerd - driver opnieuw geinstalleerd.. kan dus niet omdat hij er niet tussen staat.. zou je een restore willen overwegen?? |
|
|||
|
|||
Ja als het niet anders kan dan moet dat maar.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
whow haha ik wist al niet wat deApple usb driver was wat is syncen
|
|
|||
|
|||
oow ik weet al wat je bedoeld. Maar dat is nou juist het probleem ik krijg geen contact met itunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? | XXcindyXX | iPad algemeen | 13 | 23-11-12 12:27 |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? | de_Surinamer | iTunes | 3 | 03-05-10 00:14 |
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes | evivanlaarhoven | iTunes | 2 | 19-01-10 16:20 |
itunes en computer herkennen mijn iphone niet | timmy099 | Archief | 4 | 10-12-07 16:38 |
|
|