computer vindt mijn iphone niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) handmatig in Restore of DFU zetten kijk maar in de Wiki daar staat het uigebreid uitgelegd dan moet hij hem kunnen vinden succes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
handmatig in Restore of DFU zetten
kijk maar in de Wiki daar staat het uigebreid uitgelegd dan moet hij hem kunnen vinden succes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Misschien komen die hoge telefoonkosten doordat je Edge aan hebt staan . Dat kost echt een hoop...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke bedant mara nu heb ik het volgende probleem ik weet niet wat mijn iphone is 1.1.1 1.1.3 ik weet het niet hoe kan ik daar achter komen?
|
|
||||
|
||||
dat maakt niet uit
download hier https://forum.iculture.nl/f1/ip...-firmware.html de 1.1.4 firmware en de rest van eht proces weetje of nog niet?? anders moet jij even bij de Wiki kijken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb net op de wiki gekeken van restore maar daar staat eigenlijk alleen wat het is of heb ik op de verkeerde gekeken ? |
|
||||
|
||||
je moet de FW ook niet openen maar gewoon op het bureaublad opslaan bijv. daarna ga je in de wiki naar het kopje DFU en lees je dat door als je dat hebt gedaan, restore je met itunes met de 1.1.4 FW, daarna raad ik jou aan om ilberty+ te gebruiken (tip zoekfunctie gebruiken)
succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
probeer het allemaal nog is...
probeer ook even een andere computer succes als er iets is PM maar |
|
|||
|
|||
Ja maar mijn iphone blijft gewoon uit ik snap er niks meer van. mischien is hij kapot ofzo maar dat zal wel raar zijn dat ze kapote iphones verkopen ik weet het echt niet meer
|
|
||||
|
||||
heb je een oplader voor het stopcontact of neit??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
wat je ook kan doen is de uit/aan knop met de home button tegelijkertijd inhouden heel heel lang.. kijk of dat enigzins helpt |
|
|||
|
|||
Ja het hielp een klijn beetje je zag dat aple tekentje maar hij ging gelijk weer uit?
ja nu doet hij het wel bedankt. dus wat ik moet doen is een andere computer gebruiken? maar denk je niet dat het gewoon aan de iphone ligt dat die stuk is ? ik kan het me bijna niet voorstelen want hij was nog zo goed als nieuw Laatst gewijzigd door latino; 07-07-08 om 12:10. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja hij is weer helemaal als eerder.
|
|
||||
|
||||
je bedoelt werkend als eerst of niet werkend als eerst??
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? | XXcindyXX | iPad algemeen | 13 | 23-11-12 12:27 |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? | de_Surinamer | iTunes | 3 | 03-05-10 00:14 |
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes | evivanlaarhoven | iTunes | 2 | 19-01-10 16:20 |
itunes en computer herkennen mijn iphone niet | timmy099 | Archief | 4 | 10-12-07 16:38 |
|
|