iPad 2 & AppleTV 2: Wat te doen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben de trotse bezitter van een ipad2 en een appletv. Nu kan ik echter door de bomen het bos niet meer zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 & AppleTV 2: Wat te doen?
Hallo allemaal,
Ik ben de trotse bezitter van een ipad2 en een appletv. Nu kan ik echter door de bomen het bos niet meer zien en vraag ik mij af wat de beste configuratie is om films op de pc en evt online streaming gemakkelijk te combineren evt met jailbreak. Al zie ik daar het grote nut nog niet echt van in. Hoe hebben jullie dit? Groeten! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verklaar je nader...
Wat wil je exact combineren? Via een Amerikaanse account je films op beide kijken o.i.d? |
|
||||
|
||||
Het makkelijkste is om films om te zetten in .M4v (MP4) formaat. Handbrake is hier een goed programma voor.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad en appleTV, wat kan nu al? | haroldv | iPad algemeen | 59 | 12-05-11 23:06 |
Wat te doen bij Light Leaks iPad 2? | xxMartenxx | iPad algemeen | 53 | 02-04-11 22:53 |
iPad in Amerika gekocht - wat te doen? | TuurDS | iPad algemeen | 6 | 04-11-10 10:26 |
iPhone 3GS: iClarified Releases Jailbreak and Unlock Wizards for iPhone, iPad, iPod, AppleTV | Carpepuncto | Unlock | 2 | 04-04-10 12:46 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|