IPAD "storing" discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds gisteren plots problemen met de IPAD1 Start Safari op en krijg heel even internet maar wordt ineens afgebroken en krijg beginscherm in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPAD "storing"
Hallo allemaal,
Sinds gisteren plots problemen met de IPAD1 Start Safari op en krijg heel even internet maar wordt ineens afgebroken en krijg beginscherm in beeld. Dit probleem herhaalt zich met andere App's, maar ook met e-mail. Bij het openen van een bericht wordt ik eruit gegooid!! Dit met vol bereik van Wi-Fi. Ik heb al de harde reset geprobeert, " lease vernieuwen ", update via itunes. Wat wel opmerkelijk is, is dat sommige originele App's het gewoon doen. De zelf gemaakte App's al verwijdert. HELP SVP !!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je niet teveel applicaties openstaan ?
Als je niet regelmatig de IPad helemaal uitzet, blijven apps openstaan. Druk 2 keer op de Hometoets en onderin beeld verschijnen de openstaande apps. Even op een app drukken en vasthouden, daarna kun je ze afsluiten... |
|
|||
|
|||
Ow, bedankt voor deze tip. Ik dacht dat met een reset alles wel gesloten zou worden, maar ik bleek nog eevn heleboel open te hebben staan.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad is het handig om af en toe de iPad even helemaal af te sluiten, vooral als hij kuren heeft
Is het probleem nu opgelost? |
|
|||
|
|||
Probleem inmiddels opgelost!
|
|
||||
|
||||
Misschien handig voor anderen als je verteld wat de oplossing was
Laatst gewijzigd door HereIsTom; 22-07-11 om 00:55. |
|
|||
|
|||
Na updaten, terug naar fabrieksinstellingen en weet ik wat allemaal niet meer is hij het weer gaan doen waarschijnlijk na " herstel instellingen" te vinden onder instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> herstel instellingen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|