//

in gebruik nemen van ipad lukt niet

in gebruik nemen van ipad lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Eindelijk overstag om, na een ipod shuffle, een ipad in gebruik te nemen. Maar hij wil niet eens aan. Nou ja, een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-11, 00:50
maaikeis maaikeis is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard in gebruik nemen van ipad lukt niet

Beste mensen,

Eindelijk overstag om, na een ipod shuffle, een ipad in gebruik te nemen. Maar hij wil niet eens aan. Nou ja, een paar seconden. Het eerste venster verschijnt met daarin een pictogram van Itunes en een kabeltje en na een paar seconden gaat de ipad weer uit. Momenteel ziet ie vast aan mijn laptop maar ook toen ie in het stopcontact zat, kwam ik niet verder dan dit eerste venster. Wat moet ik doen?

Hartelijk bedankt voor het meedenken en een groet van Maaike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-11, 01:42
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

eerst maar eens een nachtje aan de lader, dan aan itunes hangen en kijk wat er gebeurd, niks? dan terug naar de verkoper.
  #3  
Oud 25-07-11, 11:59
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaikeis Bekijk bericht
Beste mensen,

Eindelijk overstag om, na een ipod shuffle, een ipad in gebruik te nemen. Maar hij wil niet eens aan. Nou ja, een paar seconden. Het eerste venster verschijnt met daarin een pictogram van Itunes en een kabeltje en na een paar seconden gaat de ipad weer uit. Momenteel ziet ie vast aan mijn laptop maar ook toen ie in het stopcontact zat, kwam ik niet verder dan dit eerste venster. Wat moet ik doen?

Hartelijk bedankt voor het meedenken en een groet van Maaike
Hoi, laden aan de pc doet ie niet, dat MOET via stopkontakt, daarna aktiveren via itunes en klaar is kees! Succes en geniet van dit schitterende apparaat!
  #4  
Oud 25-07-11, 12:41
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
eerst maar eens een nachtje aan de lader, dan aan itunes hangen en kijk wat er gebeurd, niks? dan terug naar de verkoper.
Een nachtje aan de lader? Als hij helemaal leeg is en je hangt hem aan de stopcontactlader dan zou hij in maximaal 4 uur vol moeten zijn.
Daarna iTunes openen en je iPad aansluiten, als iTunes hem na 10 minuten nog niet ziet, dan de Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk ingedrukt houden tot je het Apple logo op je iPad scherm ziet.
Vaak ziet iTunes hem dan ineens weer als de iPad weer is opgestart, dit kun je een paar keer proberen.
Je kan ook nog een andere USB poort proberen.

PS. Nu ik je vraag nog een keer lees, denk ik dat er geen probleem is maar dat je de iPad nog moet activeren via iTunes op je laptop.
Daarvoor moet je eerst hier gratis iTunes downloaden en installeren op je laptop, daarna je iTunes openen en je iPad aansluiten op je computer;
http://www.apple.com/nl/itunes/download/
.

Laatst gewijzigd door HereIsTom; 25-07-11 om 12:58.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
herstellen van ipad lukt niet melanie76 iPad algemeen 0 30-12-10 01:34
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad Gijsbert60 iPad algemeen 1 28-12-10 19:43
iPad Downgraden van 4.2.1 naar 3.2.2 lukt niet... Jackie99 iPad algemeen 2 19-12-10 17:33
Windows: Apps van ipad naar itunes lukt niet djepie iTunes 2 05-09-10 20:15
zijn deze stappen goed? in gebruik nemen iPhone 1.1.1? reno1 Archief 3 28-10-07 15:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.