Aanschaf iPad 2 / Upgrade iPad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben van plan een iPad 2 te kopen met een mobiel abonnement. Wat nu als de iPad 3 uitkomt, kan dan het huidige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanschaf iPad 2 / Upgrade iPad 3
Hoi,
Ik ben van plan een iPad 2 te kopen met een mobiel abonnement. Wat nu als de iPad 3 uitkomt, kan dan het huidige abonnement in de iPad 3 ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou niet weten waarom niet....als je een nieuwe telefoon koopt dan kan je ook gewoon het abonnement overzetten toch?
|
|
||||
|
||||
Voorlopig zal er nog geen iPad 3 komen denk ik, maar de simkaart van de iPad 2 zal ook wel in de iPad 3 passen dan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er waren ook geruchten dat de iPhone5 in juli uit zou komen...dus.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het zijn allemaal geruchten, maar de laatste zijn dat Apple net een grote bestelling heeft gedaan van de iPad 2, waarschijnlijk al in aanloop naar de feestdagen, ook wil Apple zich deze keer goed voorbereiden op de iPad 3 en niet tegelijk met de iPhone 5 uitkomen.
Dus waarschijnlijk is dat de iPad 3 er niet zal komen voor het voorjaar van 2012 . |
|
|||
|
|||
Het wordt gokken of de sim in de ipad 3 zal gaan.
Dalijk hebben ze weer iets nieuws |
|
||||
|
||||
Zie dat je ook een iPhone4 hebt met JB....dan kan je ook gaan tetheren (m.b.v TetherMe en personal hotspot functie), dan heb je helemaal geen iPad2 met 3G nodig.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja kan ook en dan i.p.v. een iPad2 3G een nieuwe fiets aanschaffen.... Duhhh, heb zelf een iPad2 Wi-Fi en een iPhone4 met TetherMe en dat werkt perfect...vandaar
|
|
|||
|
|||
Boes, kan je wat meer info geven over die optie die je vertelde met Thetherme?
|
|
||||
|
||||
Zekers....TetherMe is een app uit de Cydia store ($4,99). Deze zorgt ervoor dat je je persoonlijke hotspot functie kan gebruiken van je iPhone4. Je kan dan met max 5 apparaten gebruik maken van de 3G verbinding van je iPhone en dus gewoon internetten met je iPad overal in NL
|
|
||||
|
||||
Uit interesse: hoe lang houdt je iPhone het (zonder opladen) vol als je die Personal Hotspot (altijd) aan hebt staan?
|
||||
|
||||
Geen id...zou ik eens moeten testen...
|
|
|||
|
|||
En daar komen geen extra kosten bij?
|
|
||||
|
||||
Nee...maar je hebt wel te maken met de limiet van je internet bundel van je iPhone als je die hebt.
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb Bel/Sms/Web 200 van Vodafone dus 1gb limiet.
|
|
||||
|
||||
Zo lang je binnen de 1 GB blijft, is er niets aan de hand.
|
|
|||
|
|||
Okay, Thanks.
Heb ook ergens een leuk abonnementje gevonden voor € 27,50,- in de maand en de eerste 12 maanden 50% korting, met 2gb limiet per maand. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad upgrade naar 4.3 | MDaleman | iPad algemeen | 1 | 11-03-11 16:10 |
Problem upgrade iPad -> 4.3 | Murgen | iPad algemeen | 1 | 10-03-11 19:07 |
iPad: batterijduur ipad na upgrade | boeda12 | Jailbreak | 1 | 08-02-11 11:55 |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
Hulp bij aanschaf iPad | Guest-20190430163756 | iPad algemeen | 52 | 22-04-10 17:55 |
|
|