Mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn mail ontbreken de prullenbak en concepten. Hoe krijg ik deze? Nu kan mailberichten niet van mijn iPad verwijderen. Ik krijg de melding 'het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail
In mijn mail ontbreken de prullenbak en concepten. Hoe krijg ik deze?
Nu kan mailberichten niet van mijn iPad verwijderen. Ik krijg de melding 'het bericht kan niet verplaatst worden naar de prullenbak. Mailberichten die ik als concept opsla zijn verdwenen. Zeer vreemd. Wie weet hier iets op te vinden? Gr. Leon ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 juli 2011 om 13:26 ---------- Het gaat op de iPad Gr. Leon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
goeie vraag bij mijn staan er ook niks? Kan je zelf geen mappen aanmaken?
|
|
|||
|
|||
Ik ben er al achter. Instellingen > Mail Contacten Agenda > Accounts [aanklikken] > IMAP [Account aanklikken] > Geavanceerd > Postbusinstellingen [deze kunje instellen.
gr. Leon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|