Bestanden uploaden vanaf Interne schijf iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op een sie ben als FB met me iPad 2 en fotos wil uploaden en/of andere bestanden, dan kun je dat vergeten!!! Je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bestanden uploaden vanaf Interne schijf iPad 2
Als ik op een sie ben als FB met me iPad 2 en fotos wil uploaden en/of andere bestanden, dan kun je dat vergeten!!!
Je kunt namelijk, ik ieg, kan geen bestanden/fotos van de iPad 2 uploaden naar een site! Als ik op de knop bladeren klikt om bestanden te slecteren' lukt dat niet eens. Net alsof de iPad geen HD heeft! Oplossing hiervoor? (vraag me af, was Samsung Tablet tog btr geweest vergelijking tot iPad2??) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Terzijde: de iPad heeft ook geen HD; wel Flash geheugen...
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, de iPad heeft geen HD
Als je plaatjes wil uploaden naar FB dan gebruik een FB app, zoals MyPad(+). Vanuit Safari kan je niets uploaden of downloaden. /offtopic/ Of een smg tbt btr is dn n ipd kn ik nt brdln. /ontopic/ Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 18-08-11 om 12:12. Reden: tlftn |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn dus belemmeringen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone | tonytoka | iPad algemeen | 22 | 06-01-13 19:14 |
Mac OS X: Films importeren in iTunes zonder ze op de interne harde schijf te plaatsen! | jappe123 | iTunes | 1 | 29-03-11 18:28 |
Foto: Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac | Multimaniak | Muziek, foto & video | 0 | 26-02-11 13:32 |
Foto: Foto's uploaden vanaf iPhone | mrsrossi | Muziek, foto & video | 3 | 13-01-11 20:59 |
|
|