Ondertiteling ontbreekt. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Als ik VTS bestanden om wil zetten naar MP4 met handbrake ontbreekt de ondertiteling. Heb bij ondertiteling nederlands gekozen. Iemand een idee wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ondertiteling ontbreekt.
Hallo.
Als ik VTS bestanden om wil zetten naar MP4 met handbrake ontbreekt de ondertiteling. Heb bij ondertiteling nederlands gekozen. Iemand een idee wat ik niet goed doe. En eventueel de instellingen die ik moet hanteren. Groet Rob. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat ik altijd doe is:
ondertiteleing selecteren, op default drukken, nederlands selecteren en dan het output format selecteren. Probeer dit eens en laat weten of het werkt! Succes! |
|
|||
|
|||
Ondertiteling
Hoi.
Ik heb geprobeerd om het zo te doen als je voorstelt maar is niet gelukt. Heb je nog een ander idee hoe dit kan. Als ik mijn film brand op dvd dan zit de ondertiteling er wel bij. Gr Rob |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OPlayer ondertiteling | J090 | iPhone Apps | 10 | 24-03-15 20:56 |
Video: handbrake ondertiteling | PIMS123 | Muziek, foto & video | 5 | 09-01-11 18:03 |
Airplay ondertiteling in video's | Grimm | Muziek, foto & video | 0 | 29-11-10 21:32 |
ondertiteling | knaapjen | Archief | 1 | 13-11-09 15:20 |
Video: Ondertiteling | konohaninja | Muziek, foto & video | 20 | 05-08-08 04:28 |
|
|