ipad doet niks meer na update discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens itunes was er een update voor mijn ipad1 (ipad1,1_4.3.5_8L1_Restore.psw heet het gedownloade bestand) Na installatie doet de ipad niks meer en itunes komt steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad doet niks meer na update
Volgens itunes was er een update voor mijn ipad1 (ipad1,1_4.3.5_8L1_Restore.psw heet het gedownloade bestand)
Na installatie doet de ipad niks meer en itunes komt steeds met de melding dat er een ipad gevonden is die in herstelmodus zit. herstellen helpt niet; krijg de melding dat dit niet kan door onbekende fout (1611) Kan iemand mij hierbij helpen; dit is mijn 1e kennismaking met apple; ben dus een echte leek op dit gebied. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
google maar eens op iReb .. dit helpt: Hotfile.com: One click file hosting: iREB-r4.zip hiermee kan je je idevice uit herstelmodus "kicken" .. lukt ook met TinyUmbrella trouwens...
|
|
|||
|
|||
ik heb het geprobeerd, maar ik kom weer terug op hetzelfde: de melding dat er een ipad in herstelmodus aangesloten is die alleen kan werken na een herstel.........weer terug bij af.
|
|
|||
|
|||
TinyUmbrella ook?
|
|
|||
|
|||
ja, die ook
Ik krijg steeds dezelfde melding in itunes. Op de ipad krijg ik het logo met daaronder de balk, maar verder gebeurt er niks. na verloop van tijd krijg ik de melding dat herstel niet mogelijk is (1611) Ik ben echt een leek met apple; is er ergens een stap voor stap tutorial, liefst in het nederlands? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Heb ik allemaal al uitgespit en geprobeerd. ben nu bezig op een laptop met XP ipv een pc met windows 7. Hoop dat het gaat lukken...........
|
|
|||
|
|||
Ik ben erg benieuwd.
Laat eens iets weten. |
|
|||
|
|||
Tis gelukt; mijn iPad is weer helemaal de oude........
Bedankt allen; het zat dus in mijn windows 7 pc; schijnt toch niet helemaal jofel te werken met itunes en apple..... |
|
|||
|
|||
Oei.
Heb je nog andere problemen ondervonden met Windows7 in combinatie met Itunes? Ik ben namelijk aan't overwegen om mijn computer te vervangen. |
|
|||
|
|||
Nee. In eerste instantie zag hij mijn ipad niet meer in windows 7 nadat ik hem via xp weer aan de praat gekregen heb, maar ik heb toen alles verwijderd van apple en opnieuw geinstalleerd. Toen zag hij hem wel en werkt prima !!
Weet niet of het aan windows 7 lag of alleen bij mij fout ging....... |
|
|||
|
|||
Bedankt voor Uw antwoord.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Met synchroniseren geen problemen; gaat snel.
Ook het overzetten van muziek gaat snel. |
|
|||
|
|||
Goed om horen.
Hopen maar dat Uw probleem slechts eenmalig was. |
|
|||
|
|||
Hoop ik ook en als ik nog eens een keer een update moet doen doe ik het wel via XP.
|
|
|||
|
|||
Ik meen zelfs gehoord te hebben dat de update naar de volgende besturingsversie (5) voor de Ipad rechtstreeks naar het toestel kan gedownload worden zonder tussenkomst enige computer.
Ook Backups en dergelijke kunnen daaarna rechtstreeks naar de "cloud" verzonden worden. Ik ben daar dan heel blij mee. Ik haat namelijk het misbaksel dat de naam itunes heeft meegekregen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3g doet niks meer na update 4.2.1. | erzs67 | Jailbreak | 0 | 30-08-11 00:29 |
iPad: iPad doet niks meer! | Harrypotter | Jailbreak | 1 | 21-12-10 03:47 |
iPad: Ipad doet niks meer | jannes024 | Jailbreak | 1 | 19-12-10 03:49 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
Iphone doet niks meer na installeren update software | calamares | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-05-08 14:04 |
|
|