//

lange synchronisatietijd

lange synchronisatietijd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het synchroniseren via itunes van mijn ipad2 met mijn Vista-pc duurde heel kort (nog geen minuut). Ik heb ongeveer 500 foto's op mijn ipad staan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-11, 15:39
Gagsmit Gagsmit is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 5
Standaard lange synchronisatietijd

Het synchroniseren via itunes van mijn ipad2 met mijn Vista-pc duurde heel kort (nog geen minuut). Ik heb ongeveer 500 foto's op mijn ipad staan vanuit verschillende mappen van "Mijn afbeeldingen".
Sinds afgelopen weekend heb ik een Windows7-pc.
Via itunes die ongeveer 500 foto's weer op mijn ipad gezet.
Echter als ik mijn ipad nu aansluit op mijn (nieuwe) pc duurt het synchroniseren ontzettend lang (ongeveer 3 kwartier tot 1 uur). Itunes blijft bovenaan heel lang staan op "foto importeren".
Als ik het synchroniseren van foto's uitzet gaat het synchroniseren weer heel snel. Maar laat ik weer wel foto's synchroniseren dan duurt het elke keer weer heel lang.
Iemand enig idee hoe dit komt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-11, 00:59
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Op de Viste PC duurde het waarschijnlijk de eerste keer ook vrij lang. Daarna gaat het snel als je geen nieuwe foto's toevoegt. Op je nieuwe PC staat nog geen backup, dus die moet weer alles synchroniseren. Bovendien schijnt het zo te zijn dat iTunes nogal een ouderwetse, eenvoudige backup functie heeft zodat je wellicht elke keer alles opnieuw moet backuppen, Google daar maar eens op, word je niet vrolijk van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste optie lange reis francebramie iPhone accessoires en onderdelen 8 05-02-10 08:23
Te lange bestandsnamen rushhour iPhone algemeen 3 06-10-09 01:56
oneindig lange rintones bako Ringtones en Wallpapers 5 14-02-09 21:57
zéér lange synchronisatie futaba32 iTunes 2 17-08-08 12:51
Lange Wpa Code chase Wi-Fi 3 13-04-08 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.