iPod laden met iPad2-netstroom-lader? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort een iPad2 en die gaat natuurlijk mee op reis. Ik heb ook een iPod Classic (128 Gb). Ik vraag me af of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod laden met iPad2-netstroom-lader?
Sinds kort een iPad2 en die gaat natuurlijk mee op reis. Ik heb ook een iPod Classic (128 Gb). Ik vraag me af of ik m'n iPad-netstroom-lader ook kan gebruiken om m'n iPod te laden. Of is dat te heavy voor m'n iPod? Zou namelijk een (heel klein) beetje ruimte in m'n koffer/rugzak schelen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou je moeten proberen. Ikzelf laad mijn oeroude iPod touch ook met de adapter van de iPad en ik heb geen problemen daarmee.
|
|
|||
|
|||
gebruik de lader van de ipad, voor iphone ipod en ipad.. Ben me daar gek 3 opladers mee te nemen werkt prima.
|
|
|||
|
|||
Dank allemaal. Dan waag ik de gok. Maar als jullie er positieve resultaten mee hebben dan is er weinig gokken aan.
|
|
|||
|
|||
ik gebruik mijn iPad 1 lader voor mijn iPhone 4 en werkt prima . andersom gaat niet want de iphone 4 oplader geeft niet genoeg stroom op de ipad op te laden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fun! Sinds ik mijn Ipad2 heb hoef ik mijn Iphone nog maar 1x per 4 dagen op te laden | MaozeDong | iPad algemeen | 8 | 04-08-11 19:56 |
Bewerkte foto's weigeren via connectionkit met sd kaart naar ipad2 te laden | Suus66 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 27-06-11 18:36 |
Verbinden van iPad2 met iPod touch....... | Dusty9 | iPad algemeen | 0 | 07-04-11 17:58 |
lader verschil tussen ipod & iphone ? | PatRRick | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 14-07-10 19:37 |
iPod Touch - AC Lader | NickLNL | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 29-03-08 00:11 |
|
|