iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog geen iPhone gekocht? iPhoneclub organiseert in samenwerking met het Nederlandse bedrijf EvolutionIT een inkoopactie. Bij meer dan 50 kopers kun je fors besparen. Lees ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT
Nog geen iPhone gekocht? iPhoneclub organiseert in samenwerking met het Nederlandse bedrijf EvolutionIT een inkoopactie. Bij meer dan 50 kopers kun je fors besparen.
Lees verder over: iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT Tag: kopen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Originele bericht niet gelezen?
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En over die 199 dollar .. de Douane is niet helemaal van gisteren hoor: Strafbare feiten
|
|
|||
|
|||
Ja, ik doe mee met de inkoopactie
|
|
|||
|
|||
is die 495 euro incl. verzendkosten in Nederland?
Gaat het hier om de iPhone met de firmware die nog te unlocken is? |
|
||||
|
||||
Excl. verzendkosten. Firmware weet ik niet, maar ik ga uit van de huidige die nog te unlocken is. Het lijkt me heel sterk als Apple op magische wijze de huidige voorraad in de doos heeft weten aan te passen
|
|
|||
|
|||
Stel dat er na vrijdag/zaterdag (door het bekend worden van de nieuwe firmware update consequenties.) al 50 of meer bestellingen zijn gedaan in z'n totaliteit, kunnen de Iphones dan al na het weekend opgehaald worden, dus vanaf 1 oktober?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er een mogelijkheid om hun te contacteren over de verzendingskosten?
|
|
|||
|
|||
Ja, ik doe mee met de inkoopactie!
Wat zijn eigenlijk de openingstijden van EvolutionIT? want volgens mij is het een gewoon bedrijfje dat doordeweeks open is van 9 tot 5 ofzo... Laatst gewijzigd door iRobbert; 26-09-07 om 21:53. |
|
|||
|
|||
ja ik doe mee met de inkoopactie
|
|
|||
|
|||
Iphone kopen
opzicht is het een goede actie maar ik ga er alleen 450 euro voor geven als hij unlocked is
want wat heb ik er anders aan en in america is die nog maar 399dollar en dat is geen 399 euro |
|
|||
|
|||
Ja ik doe mee met de inkoop actie (2 stuks)
Laatst gewijzigd door NoiA; 26-09-07 om 23:12. |
|
|||
|
|||
Zag niet dat de prijs excl btw was, excuses
|
|
|||
|
|||
Ik doe mee. Heb wel een btw factuur nodig.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kunnen ze ook accesoires leveren? Zoals b.v. de bluetooth headset?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat ik toch wacht op de nederlandse versie, mijn abbo van t-mobile is in mei verlopen, verleng m dan wel met een iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT | Johan | Archief | 4 | 31-07-08 14:32 |
Iphone van evolutionIT.nl | Harm | Koopinformatie Nederland | 14 | 20-01-08 11:49 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie | iCulture | Koopinformatie Nederland | 162 | 20-01-08 00:53 |
Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT | iCulture | Archief | 374 | 04-11-07 17:44 |
|
|