//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > roderick
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Conversatie tussen roderick en Appletaart
Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
  1. roderick
    31-05-11 19:33
    roderick
    Hallo Richard,

    Ik zie nu pas U bericht. Ik vrees dat U zich vergist. Ik ben niet de Roderick die U zoekt. Om toch een antwoordt te geven op uw vraag, ik zou het hoofdkantoor van Apple Benelux bellen en de klacht daar neerleggen, met de notie dat er ook een draadje loopt op het iPhoneforum. Meestal gaan ze dan wel overstag.
    Succes met uw iPhone, en het verloop van uw zaak.

    Met vriendelijke groet, Roderick
  2. Appletaart
    04-04-11 12:30
    Appletaart
    Hoi Roderick,

    Jouw naam kwam ik tegen in berichtgeving mbt niet nakomen van garantieverplichtingen door Apple.

    Ik hoop dat jij diezelfde Roderick bent en mij kan helpen. Ik ga er verder in dit bericht even van uit dat jij inderdaad die persoon was die zich in deze discussie mengde.

    Jij stelde dat je simpelweg zelf de retailer kan dagvaarden etc.. Ik heb helaas geen geld voor een advocaat en wil dit dus best zelf gaan doen maar ik vind nergens op internet informatie over hoe je dat aanpakt. Jij leek er erg veel van af te weten en heb het waarschijnlijk zelf een keer gedaan. Mijn vraag is dan ook of je mij informatie kan geven hoe ik zoiets aanpak?

    Ik zou het erg op prijsstellen me, ook als je niet de juiste Roderick bent te antwoorden.

    Voor het geval je geinteresseerd bent: en pin in mijn dockconnector blijkt gebogen en dat binnen 4 maanden na aankoop van mijn iPhone 4.

    Ik hoor graag van je.

    Vriendelijke groeten,
    Richard

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.