//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Profiel van croiman > Fotoalbums > Screenshots "Psycho" mods
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Afbeelding 8 van 25 uit fotoalbum Screenshots "Psycho" mods

Keyboard letter ingedrukt blijven tot je special abn krijgt, kleuren wa veranderd, plus 123 world ook van kleur veranderd, zodat deze opvallen.
Keyboard letter ingedrukt blijven tot je special abn krijgt, kleuren wa veranderd, plus 123 world ook van kleur veranderd, zodat deze opvallen.
Afbeelding toegevoegd 16-06-08 18:41
Toegevoegd door croiman

Reactie op afbeelding 1 t/m 5 van 5
  1. iMario
    24-06-08 17:34
    iMario
    enig idee waarom mijn addcontact plusje niet verandert als ik een andere erin zet? zelfde maat enzo heeft ie en heb alles in Other.artwork ook van hetzelfde plusje.. of zit het in de MobilePhone artwork ding??
  2. croiman
    24-06-08 17:36
    croiman
    beetje rondneuzen in iphone, dat plusje staat in drie verschillende mappen en werken samen in sms, contacts en nog ene.
  3. iMario
    24-06-08 18:54
    iMario
    slimmerd waarschijnlijk weet ik het al
  4. iMario
    26-06-08 23:08
    iMario
    tog niet.... waar zitten die 3 dan voor die plusje te veranderen ? gewoon alemaal in MobileSMS neem ik aan ?
  5. croiman
    27-06-08 10:01
    croiman
    nee, een zit in other.artwork, een in mobileSMS.app en ene bij je preferences.bundles als k me nie vergis, maar er zijn er drie van, bij je contact, die plusjes, bij toevoegen contact zelf in sms en contacts app, en toevoegen bookmarks in maps en safari.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.