//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Profiel van croiman > Fotoalbums
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Screenshots "Psycho" mods

The First and Original one !!!

Hier wat screenshots van mijn iphone int algemeen, waar ik alle "Psycho" mods in heb staan die ikzelf heb gemaakt. Zodat je ziet wat veranderd is door mijn mods.
Te installeren via ifoneguide.nl/exp
mijn option keypad bij telefoon (terwijl je belt) 
Zelf aangepast.
Springboard eerste pagina, let op rechtsonder de icoon van : "ifoneguide.nl", de Web-app.
Zie de groene "V" links van geselecteerd, ook van de Psycho Artwork mod.
Mijn Lockscreen die wat aangepast is, cleaner, zoals de topbar die onzichtbaar is gemaakt, geen onderbreking in je wallpaper, dat de balk je...
Mijn Lockscreen terwijl hij aant opladen is, let op de topbar boven die onzichtbaar is gemaakt.
Musicplayer mod made by me plus het effect van mijn Other.artwork mod (die nog in de ifoneguide repo komt) 
 
repo : ifoneguide.nl/exp
de key aanslag kleur, en de rode opvallende belangrijke toetsen. zoals shift en caps shift.
Keyboard letter ingedrukt blijven tot je special abn krijgt, kleuren wa veranderd, plus 123 world ook van kleur veranderd, zodat deze opvallen.
fading apple, black menu's, blue theme, iconen aangepast in de stijl van alle andere mods van mij, dit is wat de afwerking maakt als je al mijn mods...
artwork met Super prefs "Psycho", let op de volume knop en balk en de kleine iconen van Super prefs, je instellingen net zoals de controls van...
artwork met Super prefs "Psycho", let op de brightness knop en balk en de kleine iconen van Super prefs, je instellingen net zoals de MusicPlayer en...
Mijn telefoon pad wat ik gemaakt heb door bestaande te combineren.
Youtube player (ook music en video player) mod met artwork gecombineerd. 
 
de max niet ???
Youtube player mod (ook music en video player) met artwork gecombineerd beetje verder in filmpje en de Play toets ingedrukt, je ziet het show touch...
Super Prefs en artwork mod, let op de kleine iconen en de selectie balk kleur.
de Delete functie bij sms, het rood wat feller en het saaie rode bolleke ook veranderd.
De fotobrowser mod met de artwork mod, zie hoe alles bij elkaar past !!!!  links onder is de selectie als je ergens op drukt. (show touch) En...
Mobile sms mod met artwork
Mobile sms mod en artwork, let op de kleuren iconen die eerst zwart waren.
installer en otherartwork mod, let op de kleine iconen enz...
Zelfs de selectie is gemod tot alle iconen toe.
de installer en artwork mod die aanvuld op alle andere mods
Let op de Blauwe pijl linksboven voor trug te gaan (Other.artwork mod), zelfde stijl pijl als alle andere mods van mij.
Let op het groene plusje wat je overal gaat tegenkomen voor iets toe te voegen, contacts adres agenda etc....
Safari browser , controls mod in de stijl van de musicplayer mod.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.