iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga er nog steeds vanuit dat de reactie van de moderator enkele pagina's terug bepalend is en dat is dat de lijst wordt opgestuurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ga er nog steeds vanuit dat de reactie van de moderator enkele pagina's terug bepalend is en dat is dat de lijst wordt opgestuurd ALS ER DUIDELIJKHEID IS OVER DE FIRMWARE versie waarmee ze worden uitgeleverd. Zo is het afgesproken en totdat er duidelijkheid komt van EvoultionIT neem ik dus aan dat de lijst NIET wordt opgestuurd.
Oh en guys, ik weet zeker dat de vraag over de leeftijd gesteld is met een zeker sarcasme en niet is bedoeld om leeftijden te gaan melden in dit topic Laatst gewijzigd door efefes; 01-10-07 om 12:53. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mensen, kan dit please in het Chat-forum?
Laatst gewijzigd door Smaus; 01-10-07 om 14:02. |
|
||||
|
||||
@admin: sorry...
maar het is 12.00 uur!!!!! |
|
||||
|
||||
Mark van EvolutionIT plaatst over ong. 15 minuten hier een statusupdate.
|
|
||||
|
||||
De reserves zijn nu te laat. De lijst is gestuurd naar EvolutionIT, met de aantekening dat de inkoopactie vervalt als blijkt dat firmware 1.1.1 geleverd gaat worden. Zodra Mark zijn reactie heeft geplaatst zal dit topic worden gesloten. We maken dan een nieuw topic aan (dus doe dit niet zelf, deze zullen worden verwijderd) waarin je statusupdates kwijt kan (wanneer ontvangen, etc.). De verdere afhandeling is wat ons betreft nu aan EvolutionIT en wij zullen dan ook niet meer reageren op vragen over de inkoopactie. Posts hierover zullen (ook) worden verwijderd. Het enige aanspreekpunt vanaf nu is EvolutionIT. Bedankt voor jullie begrip
|
|
||||
|
||||
@Admin: Jullie ook bedankt voor de mooie actie!!
|
|
|||
|
|||
Dank voor jullie bemiddeling!
|
|
||||
|
||||
@iphoneclub: THANX
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Admin: Bedankt!
|
|
||||
|
||||
// Discussie gesloten
PS: De teller is blijven steken op 53 (was 64). Er is dus voldoende quotum voor het oorspronkelijke doel van de inkoopactie, namelijk de prijs van 475,- euro. Voor allen die op de lijst zijn blijven staan (of zich op het laatste moment hebben bedacht en nog/weer zijn toegevoegd: alvast veel plezier met je nieuwe toy en doe wat leuks met de extra korting! |
|
||||
|
||||
Verdere informatie kun je vinden in deze discussie: Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT | Johan | Archief | 4 | 31-07-08 14:32 |
Iphone van evolutionIT.nl | Harm | Koopinformatie Nederland | 14 | 20-01-08 11:49 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie | iCulture | Koopinformatie Nederland | 162 | 20-01-08 00:53 |
Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT | iCulture | Archief | 374 | 04-11-07 17:44 |
|
|