Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van onze - ik mag wel zeggen succesvolle - iPhone inkoopactie [ blog , forum ] heeft EvolutionIT gisteren om 12:00 uur de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT
Naar aanleiding van onze - ik mag wel zeggen succesvolle - iPhone inkoopactie [blog, forum] heeft EvolutionIT gisteren om 12:00 uur de uiteindelijke bestellijst ontvangen met 53 deelnemers aan de inkoopactie. Ondanks dat de inkoopactie niet helemaal zonder slag of stoot verliep en we hier - buiten verwachting - onevenredig veel werk aan hebben gehad, wil ik toch iedereen bedanken voor alle positieve feedback en heads up.
In dit topic kun je je ervaringen over de inkoopactie kwijt. Hoe gaat de levering? Is er al contact met je opgenomen door EvolutionIT (zie ook hieronder)? Heb je de iPhone al opgehaald? Welke firmware was er geinstalleerd? (zou altijd lager dan 1.1.1 moeten zijn), enzovoorts. Mark van de Griendt, die deze actie bij EvolutionIT samen met ons heeft opgezet heeft een uur na het ontvangen van de bestellijst deze e-mail naar alle betrokkenen gestuurd. Heb je de e-mail dus niet ontvangen, dan is deze A) in je spambox terecht gekomen of B) was je waarschijnlijk op aanvraag van de lijst verwijderd of te laat met aanmelden. Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze (forum)namen zijn doorgegeven aan EvolutionIT. Als je naam hierbij staat, ben je dus bekend bij EvolutionIT (met alle verwerkte gegevens). Staat je naam er niet bij, dan was je A) te laat of B) op verzoek verwijderd.
|
|
||||
|
||||
@admin
Bedankt voor deze verduidelijking ;-) |
|
|||
|
|||
bedankt.. mooi werk.. mag wederom gezegd worden...
|
|
|||
|
|||
Ja idd mooi werk wederom :)
Ja idd mooi werk wederom
|
|
|||
|
|||
ik twijfel nog steeds of ik m ophaal of op laat sturen!
Op laten sturen is gemakkelijker daar ik tot half 5 aan 't werk ben! Maar ophalen... wellicht kom je lotgenoten tegen (altijd leuk).. en je hebt 'm eerder... twijfel twijfel alom! |
|
||||
|
||||
Zitten jullie ook smart op een telefoontje te wachten ..
Maar geduld is een schone zaak en ik wacht wel wat de opties zijn om op te halen of te laten sturen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb 't mailtje gehad maar verder nog geen belletje of iets dergelijks. Denk dat ik hem morgen ga ophalen! Maar wanneer ik vandaag een belletje krijg weet ik niet of ik kan wachten met ophalen haha.
En inderdaad, nogmaals thumbs up voor iphoneclub.nl en evolutionit.nl! In een klap weer 53 mensen een iPhone in Nederland |
|
||||
|
||||
Ik zit ok met veel moeite te wachten op een telefoontje, als ze voor 15.30 bellen kan ik net voor 1700 in utrecht zijn.....
|
|
|||
|
|||
Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of je hem kon laten opsturen, maar dit was niet mogelijk. Je zal hem dus moeten ophalen.
|
|
|||
|
|||
Hmm ik denk wel dat ze hem opsturen. Ik kreeg zelfs een order binnen dat ze hem via een verzekerde zending zouden opsturen. Bijkomende kost: 25 Euro.
Echter zou ik hem deze week nog prima zelf kunnen gaan ophalen. Ik ben toch in de buurt |
|
|||
|
|||
geen e-mail
Citaat:
Laatst gewijzigd door oscar; 02-10-07 om 13:37. |
|
|||
|
|||
Ik heb gistr een mail gestuurd naar EvolutionIT omdat helaas te laat afwist van deze actie.
Ik kreeg vervolgens van Mark een mailtje. (geen antwoord op mijn vraag maar goed.) Hij wist te vertellen dat bij een afname van 50+ hij een korting kon regelen van 50 euro..... :S Bij jullie inkoopactie van kregen jullie toch maar 25 euro korting..... |
|
||||
|
||||
Heeft iemand al een telefoontje gehad van EvoIt?
|
|
|||
|
|||
mail ontvangen met de voorwaarden van mark
Wel email ontvangen, maar nog geen telefoon...
Nog even geduld..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Normaal was de prijs incl. btw € 535,50. Wij zouden 495,00 betalen als de 50 mensen niet werd bereikt, anders werd het 475,00 euro dus een totaal korting van 60 euro. Maar van welk bedrag kon Mark 50 euro afhalen is natuurlijk de vraag? Laatst gewijzigd door iRobbert; 02-10-07 om 14:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet precies wanneer jullie de bestelling gedaan hebben, maar het lijkt me nog steeds curieus Laatst gewijzigd door P@scalleke; 02-10-07 om 14:32. |
|
|||
|
|||
snap ik niet
Citaat:
450 exclusief btw minus 50 euro is ook 400 exclusief btw. klopt dus als een bus |
|
|||
|
|||
Verpest , aub niet voor Ons
Ik ga mijn new aanwinst halen voor , zoals afgesproken...Punt
STOORZENDERS, ga aub ergens anders... ik zit op mijn bel te wachten.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Inkoopactie] iPhone 3G dock | Tjainie | Koopinformatie Nederland | 15 | 06-09-08 21:47 |
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT | Johan | Archief | 4 | 31-07-08 14:32 |
Iphone van evolutionIT.nl | Harm | Koopinformatie Nederland | 14 | 20-01-08 11:49 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie | iCulture | Koopinformatie Nederland | 162 | 20-01-08 00:53 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT | iCulture | Archief | 312 | 02-10-07 06:26 |
|
|