Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ... plus dat ik op een gegeven moment het standpunt heb ingenomen dat er geen leveringsverplichting is als de iPhones met firmware 1.1.1 blijken te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
... plus dat ik op een gegeven moment het standpunt heb ingenomen dat er geen leveringsverplichting is als de iPhones met firmware 1.1.1 blijken te zijn en dit ook vanaf dat moment duidelijk naar EvoIT heb gecommuniceerd. Volgens mij is dat duidelijk genoeg. De discussie blijft zich maar steeds in een kringetje voltrekken. Laten we gewoon morgen de eerste leveringen eerst een afwachten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Inderdaad de discussie was over de firmware zeer duidelijk zowel bij de iPhoneclub als bij Evolution zelf. Niemand hoeft zich zorgen te maken!
Voor het unlocken en activeren denk ik dat ik deze guide ga gebruiken: IPhone unlock OS X Part 1 - ModMyiPhone - Wiki |
|
|||
|
|||
Voor de Windows-gebruikers onder ons, ik was van plan deze te gebruiken: profit42.com - the ultimate hackers lounge » Blog Archive » Unlock your iPhone using the latest anySIM!
Iemand ervaringen mee? Vind ik wel een duidelijke guide, heb hem al even een keertje doorgelezen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Komt allebij wel op hetzelfde neer goede handleiding dus! |
|
|||
|
|||
heeft iemand al iets gehoord?? of weet iemand al iets...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
komt er nog een vervolgactie?
|
|
|||
|
|||
ik weet niet of er een volgorde wordt aangehouden met die lijst, maar ik sta bovenaan. ik heb ook als eerste een order geplaatst.
|
|
|||
|
|||
logisch lijkt me van wel.. dus hoor je iets, zet het even snel op het forum.. dan weten we dat we gebeld worden...
|
|
|||
|
|||
zal ik doen, hopenlijk is het nog voor 12 uur
|
|
||||
|
||||
Ik ga hoe dan ook rond de middag rijden.. dan maar wachten in Utrecht.. altijd nog beter dan wachten in de file en te laat komen.
|
|
|||
|
|||
Yes!!!
Ik ben gebeld......ik heb dus telefoon gehad. Jammer dat het niet van Evolution was. Neen serieus...we zijn allemaal ongeduldig en hopen dat we nog op tijd iets horen. Ook wat positief nieuws over de firmware zou welkom zijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zat al bijna in de auto bij het woordje YES...... |
|
|||
|
|||
Meeting vanmiddag?
Ik rijd hier rond 3u weg en ben er 51 min. later dus zo rond 4u... wie is er dan ook of plant er dan ook te zijn? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
moet er nog iemand vanuit limburg komen (ik kom uit sittard), ik wacht toch eerst even hun bericht af.. stel je voor ik rij voor niets die kant op...
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb nog geen bericht gehad van mijn zoon (Patrickvn) dat we in de startblokken moeten gaan staan, dus wacht ik nog ff af.
Wij moeten in ieder geval dan vanaf Nijmegen erheen. Ben benieuwd. |
|
||||
|
||||
Het wordt met de minuut drukker op het forum.....
|
|
|||
|
|||
Niets anders bekend dan dat ze ergens rond 12uur bij ons geleverd worden.
Werd er gemeld in de mail van daarnet... dus... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Inkoopactie] iPhone 3G dock | Tjainie | Koopinformatie Nederland | 15 | 06-09-08 21:47 |
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT | Johan | Archief | 4 | 31-07-08 14:32 |
Iphone van evolutionIT.nl | Harm | Koopinformatie Nederland | 14 | 20-01-08 11:49 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie | iCulture | Koopinformatie Nederland | 162 | 20-01-08 00:53 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT | iCulture | Archief | 312 | 02-10-07 06:26 |
|
|