//

Vastgelopen tijdens respring

Vastgelopen tijdens respring discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb mijn ipd touch 4g een tijdje geleden gejailbreakt. Dit was de untethered jailbreak van iOS 5.0. Nu zag ik vanmiddag dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-11-11, 19:33
Janpieter Janpieter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard Vastgelopen tijdens respring

Hallo mensen,

Ik heb mijn ipd touch 4g een tijdje geleden gejailbreakt. Dit was de untethered jailbreak van iOS 5.0. Nu zag ik vanmiddag dat er een aantal upgrades waren in cydia en heb ik deze uit laten voeren. Hierna moest ik 'm respringen. Tijdens het respringen liep hij vast en bewoog het laadcirkeltje niet meer. Ik heb hem toen opnieuw opgestart met redsn0w maar na het scherm met de ananas kwam er weer het vastlopende laadcirkeltje. Itunes herkent de ipod wel maar hier zie je ook een soort laadcirkeltje met twee pijltjes en ik kan er niet in.

Wat moet ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-11, 20:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Afhankelijk van hoeveel updates je gedaan hebt uit Cydia kan een respring even duren, soms een paar minuten.

Als dat cirkeltje blijft staan betekent dat niet dat de respring vastgelopen is. Nu heb je waarschijnlijk de updates afgebroken.

Wat je moet doen? Waarschijnlijk herstellen en opnieuw jailbreaken.
  #3  
Oud 18-11-11, 21:51
Janpieter Janpieter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ongeveer 2 uur gewacht voor ik em gereboot heb. Hoe kan ik hem restoren want in itunes kan ik dat niet?
  #4  
Oud 19-11-11, 18:29
Janpieter Janpieter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb de ipod in herstelmodus gebracht en daarna gereset naar fabrieksinstellingen via itunes. Kan op slot.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone vastgelopen tijdens update (V4.3.2>4.3.3) Bethknijf iPhone algemeen 2 13-05-11 22:58
iPhone vastgelopen tijdens download saskiakatarina iPhone algemeen 3 22-09-10 21:40
Iphone 3gs 32gb firmware 3.1.2 vastgelopen tijdens herstel wimpiepiep iPhone algemeen 7 28-02-10 19:22
iPhone 1e gen.: Respring na 2.2 restore yingie Unlock 0 26-11-08 23:22
Vastgelopen tijdens installeren Halo Tune Yfoon Jailbreak apps en thema's 0 06-12-07 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.