Pod2g weer een stap dichter bij een untethered JB 5.1... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Er blijven niet veel meer obstakels voor de JB van de 5.1 firmware... Update van 20-04-12......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pod2g weer een stap dichter bij een untethered JB 5.1...
Er blijven niet veel meer obstakels voor de JB van de 5.1 firmware...
Update van 20-04-12... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen wat er wel overblijft, en wat die tweet betekent? Waaraan enken julie nu nogdagen, weken? Maand?
|
|
|||
|
|||
Ik kan niet wachten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is gewoon een signaal dat er aan gewerkt wordt check geregeld zijn twitter of blog om up to date te blijven
|
|
|||
|
|||
Oke oke hoop dat hij voor de vakantie komt haha heb ik wat te kllooien in de vakantie
|
|
||||
|
||||
Vers van twitter...
Voor diegene die niet in de scene zitten... @pimskeks is een dev... |
|
||||
|
||||
Ja...ja...het wordt weer spannend de komende dagen...
Mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
Goed nieuws ik had helaas door de AT&T unlock geupdate dus zit met smart te wachten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
maar wanneer dat is de vraag. Ik hoop zo snel mogelijk mijn iphone weer fatsoenlijk te kunnen gebruiken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wil best een paar euro betalen voor een jailbreak. Als ze daarmee wat sneller worden! Betaal nu ook voor apps en tweaks in cydia.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Absoluut. En ik zou daar ook geld voor willen neerleggen geen probleem. Ik wil volledig kunnen beschikken over mijn iPhone.
|
|
|||
|
|||
@pimskeks: Looks like we make some nice progress with 'it'. And @pod2g you rock! Er is iets gaande
|
|
||||
|
||||
pod2g vraagt jullie mening of ie de JB voor 5.1 moet releasen of bijhouden voor een jailbreak van iOS6...
Nu uitbrengen betekent wel dat de exploit (het gat dus...) met de billen bloot komt te staan voor de iOS6 ontwikkelaars van Apple... Vul de poll in !!! pod2g's iOS blog |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iOS 5.0 Untethered (van pod2g) | Idiapka | Jailbreak | 2 | 09-12-11 16:01 |
Is er een mogelijkheid om afbeeldingen weer te geven in een Office (Word) app? | RuudM123 | iPhone Apps | 0 | 13-05-11 00:54 |
iPhone 4: Help graag, stap voor stap voor een echt NOOB | shivers | Unlock | 5 | 07-10-10 18:25 |
|
|